Som bonus får du sannsynligvis også en stivere bil og hakket bedre kjøreegenskaper. MX5'en er jo en bil som kler HT veldig godt.Hauk wrote:Du som ikke er noen cab-fan burde skaffe en HT og punktsveise denne på.

Moderator: Styremedlemmer
Som bonus får du sannsynligvis også en stivere bil og hakket bedre kjøreegenskaper. MX5'en er jo en bil som kler HT veldig godt.Hauk wrote:Du som ikke er noen cab-fan burde skaffe en HT og punktsveise denne på.
Hauk og Ørnbjørn har i grunnen svartStalfa wrote:Hvorfor vil du ha det?Rudolf wrote:(Zipperless med glidelås)
Akkurat nå frister det veldig, og kan fort være eneste løsningen for å komme seg på sommerturen.Hauk wrote:Du som ikke er noen cab-fan burde skaffe en HT og punktsveise denne på.
Det høres bra ut Erik.Rudolf wrote:Derfor ville jeg ha den designen.
Rainrail og strammekabler, da har du det du trenger.Stalfa wrote: Det høres bra ut Erik.
Hva annet bør man bestille i tillegg til selve kalesjen og rainrailen? Strammekablene?
Jeg antar at det forenkler prosessen en del å bestille kalesjen med ferdig påmontert rainrail?
Noe jeg må huske på når jeg bestiller i fra Cabrioworld?
Du skulle kjent 19" med 255/50 som jeg har på stridsvogna..., vi måtte være 2stk for å skifte hjul...Rudolf wrote:Ned i diameter på felg og opp i profil på dekk gjør at både felger og dekk blir lettere.atledreier wrote:........
Til banekjøring erfarer jeg at man ofte går ned litt i diameter og litt opp i profil. Billigere blir det i alle fall på den måten.
Ikke dumt det heller ....![]()
Erik
Ja, og siden vi er inne på flaue episoder;Agility wrote:Apropo orntli ræcerbil...
Fant et arkivfoto fra Vålerbanen....![]()
Da er det ihvertfall grunn til å finne seg et mørkt hjørne og innta fosterstilling...Ørnbjørn wrote:Eg blei frakjørt av ei stasjonsvogn?