Miatapowers wrote:Pen bil dette ja, kjekt å se det er flere nc, hold oss oppdatert på alt du gjør, eg følger med alt og alle og ingenting er uinteresant. og du har absolutt rett, den er alt for høy

Hva coiloverskit er det du går for ?
Og hva xenon er det du har montert, eg hadde xenon i langlysa men ble kortvarig da det var for tregt.. Var jo kommet frem før det var full styrke på dem.. Og når det gjelder den vannlekasjen, så vil eg gjerne vite mer om denne,den har eg ikke hørt noe om før..
Takk! Det skal jeg gjøre, kan jo bare poste oppdateringer i denne tråden.
Coilover:
http://www.dcperformance.co.uk/cheap/69 ... 60801.html
Xenonlys hovedlys:
Xenon i fjernlys fungerer heller dårlig da pærene bruker såpass langt tid på å nå riktig varme.
Vannlekasjen er en kjent svakhet, men det betyr ikke at selve lekasjen har inntruffet på alle NC eller på begge sider. På min har sistnevnte skjedd. Det gjelder to klips som plasten mellom panser og frontrute skrues fast i. De er kun forseglet med noe tynt, porøst materiale, så har gikk jeg løs med silikon. Forrige eier hadde ikke merket noe, men jeg synes det var merkelig at teppene alltid var fuktige og at det dugget så ekstremt inni bilen. Jeg fikk bekreftet at det var en lekasje da jeg så at det hang dråper under dashboardet rett ved siden av OBD II porten og et par deler her var blitt brune.
2re wrote:Gratulerer og velkommen i klubben

Takk takk!
Fabiz wrote:Skulle ønske jeg hadde NC med 35k på telleren ved fylte 18 år.
Morsom bil. Jeg er også nysgjerrig på dette coiloversettet. Hva slags felgplaner har du?
Enda mer ungt blod i klubben, det liker vi. Nå er det jo så mange MX5 i Follo/Østfold at vi snart kan starte eget lokallag.
Fabian
Hehe, det var spesifikke mål, to år med mye jobbing og 90% sparing som i god tid før 18-årsdagen gjorde drømmen til virkelighet.
Det er helt sikkert, jeg kommer til å ha det mye morro med bilen.
http://www.dcperformance.co.uk/cheap/69 ... 60801.html
Jeg lurer på TSW Nurburgring i matt gunmetal. En rask, på godt norsk bildehandel ga meg et inntrykk til hvordan det vil se ut:
Det er bra at det er mange MX5 i Østfold, ser frem til et møte. Har ikke møtt noen annen ennå, men det kommer vel.
Rudolf wrote:Velkommen til deg
Moro med flere NC-er.
Erik
Takk!
Absolutt. Morsomme biler.