Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hvis noen har noen tips til klubbeffekter (gjerne med linker/bilder) som dere ønsker så legg de ut her, så skal jeg se hva jeg kan gjøre med saken. Kommer også til å publisere nyheter ang. dette emnet her
Jeg hadde ett håp om å få til noe nå så kjapt som mulig. Men siden vi nå er inne i fellesferien og jeg har ferie fra 27.juli til 15.august så får jeg ikke til noe webshop/effekter før den tid.
Skal i møte med 2 leverandører om både webshop og effektsalg uken etter ferien min
MX5 i Sverige er tydeligvis IKKE interessert i å ha noe med den norske klubben å gjøre, da jeg har sendt mail til samtlige adresser på nettsidene deres. Både fra privat og jobbmail og INGEN svarer....
Jeg fikk kontakt med ei dame fra den svenske siden, de var ikke innterisert i å handle med oss for å få bedre priser. Men de ga meg info om hvor de kjøpte deres ting i fra. Tok kontakt med leverandøren deres men det ble dyrere enn de kunne lage her hjemme. Prisene var like på ting her hjemme som der nede, utslaget var frakt å toll som ble ganske dyrt. For man handler gjerne for 4-5000 kr av gangen i effekter.