I helga dukka Ove fra Ove's institutt for avansert lakkmassasje opp og la sine klamme polersvamper på "IL Tempo..."
I den forbindelse så plukka vi av alt som var løst, så vi fikk gjort ordentlig rent...
Altså, vi tok en "Leopold light"...
Spurte forresten Ove om noen råd for polering med maskin på Special'n, men fikk totalt startforbud...
Etterhvert som Ove jobba seg rundt lag for lag, så ble det fryktelig blank, og enda var det ikke tid for siste finish,
så det må bli en senere anledning..., ingen stor fare, da bilen ikke kommer til å se snø og salt uansett..
Soft toppen ble enkelt demontert, interesserte kan overta den rimelig, men noe restaurering må påregnes...
Stylebar'n gikk ut sammen med resten av interiøret, denne er lagt ut for salg om noen skulle være interessert i litt bling...
Bilen har definitivt vært smurfeblå, og lakkeringsjobben er gjort med motorrommet tomt, men med cockpiten inntakt...
Mattene var fuktige under, så da ble de røsket ut, alle isolasjonsmatter ble kastet, og teppene ble høytrykkspylt med grønnsåpe og salmiakk...
Rust var det ingenting av, jo forresten litt på en bolt som stkk opp fra undersiden på høyre side, samt nederst på sparkeplate foran ECU'n...
De brune flekkene på bildet er faktisk bare tepperester...
Til og med Sparco stolene ble demontert i sin helhet og spylt rent (det som ikke gikk i vaskemaskina), så får vi se hvordan trekkene ser ut etter den behandlinga...
Siden jeg har gitt bort Mazdarati'n, så har den pluttselig fått 16x8 Works felger og får straks blanke baklys...
Og senkesett som ligger i garasjen....
Sånn går nu dagan....
