
IL Tempo....
Moderator: Styremedlemmer
-
- 6500 RPM
- Posts: 744
- Joined: 05 Jan 2011, 20:31
- Medlemsnummer: 982
- Location: Sandnes
- Status: Offline
Re: IL Tempo....
Ser skikkelig bra ut 

2019' MX5 Grå 2.0L Sport
1990' 323 GTX
X 1991' MX5 BRG 1.8 VVT
1990' 323 GTX
X 1991' MX5 BRG 1.8 VVT
- Agility
- 7200 RPM
- Posts: 1687
- Joined: 06 Jun 2009, 16:10
- Medlemsnummer: 813
- Location: Jeppedalen, Hurdal
- Status: Offline
Re: IL Tempo....
Har forresten endelig fått på originalfelger....


-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
- Agility
- 7200 RPM
- Posts: 1687
- Joined: 06 Jun 2009, 16:10
- Medlemsnummer: 813
- Location: Jeppedalen, Hurdal
- Status: Offline
Re: IL Tempo....
Jepp, den artikkelen (samt flere andre) har jeg liggende...
Skjer forøvrig ikke så mye her om dagen, "IL Tempo..." skal ikke på skilter før neste år, så den står og fungerer som lagerplass for mottatte leveranser for øyeblikket...
Gjenstår igrunn bare å sette sammen det som er demontert nå, men alt skal man ha tid til, og med litt andre prosjekter å drive med før vinter'n kommer så...
Uansett..., planen er å få tatt den EU kontrollen i høst, så er man ferdig med det...


Skjer forøvrig ikke så mye her om dagen, "IL Tempo..." skal ikke på skilter før neste år, så den står og fungerer som lagerplass for mottatte leveranser for øyeblikket...
Gjenstår igrunn bare å sette sammen det som er demontert nå, men alt skal man ha tid til, og med litt andre prosjekter å drive med før vinter'n kommer så...
Uansett..., planen er å få tatt den EU kontrollen i høst, så er man ferdig med det...

-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
- Ove N
- 7200 RPM
- Posts: 1176
- Joined: 23 Jun 2008, 10:13
- Medlemsnummer: 733
- Location: Sandnes
- Status: Offline
Re: IL Tempo....
Ta nå og lakker vekk den ene svenskefargen som er inni bilen mens alt er uteAgility wrote: Skjer forøvrig ikke så mye her om dagen, "IL Tempo..." skal ikke på skilter før neste år, så den står og fungerer som lagerplass for mottatte leveranser for øyeblikket...

Ove N
Rogaland
Miata -91 mod 1.6 Liter-Godkjent m/JR M45 Classic Red 15" Rota RB
Miata -93 mod 1.8 Liter-longnose Brilliant Black C-Pack 14" BBS
-2x Mx5 -99 10th Anniversary 3162+4255/7500
X-MX5 BRG-lakkert hvit-346000km Longnose (Solgt)
Rogaland
Miata -91 mod 1.6 Liter-Godkjent m/JR M45 Classic Red 15" Rota RB
Miata -93 mod 1.8 Liter-longnose Brilliant Black C-Pack 14" BBS
-2x Mx5 -99 10th Anniversary 3162+4255/7500
X-MX5 BRG-lakkert hvit-346000km Longnose (Solgt)
- Agility
- 7200 RPM
- Posts: 1687
- Joined: 06 Jun 2009, 16:10
- Medlemsnummer: 813
- Location: Jeppedalen, Hurdal
- Status: Offline
Re: IL Tempo....
Driver og fyller opp for å dekke fargen ser du vel...Ove N wrote:Ta nå og lakker vekk den ene svenskefargen som er inni bilen mens alt er uteAgility wrote: Skjer forøvrig ikke så mye her om dagen, "IL Tempo..." skal ikke på skilter før neste år, så den står og fungerer som lagerplass for mottatte leveranser for øyeblikket...

Bortsett fra det er jeg nedsylta i forkjølelse så ingenting mere skjer for øyeblikket....

Fikk forresten litt data fra Erik...
Produsert 19. januar 1991.
Blå med sort stoffinteriør.
VLSD og ABS.

-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
- Rudolf
- 7200 RPM
- Posts: 5969
- Joined: 26 Sep 2006, 02:00
- Medlemsnummer: 627
- Location: Oslo
- Contact:
- Status: Offline
Har den kort nese, eller er det byttemotor ?
Erik
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
- Agility
- 7200 RPM
- Posts: 1687
- Joined: 06 Jun 2009, 16:10
- Medlemsnummer: 813
- Location: Jeppedalen, Hurdal
- Status: Offline
Big Nose...
Den har big nose...Rudolf wrote:Har den kort nese, eller er det byttemotor ?
Erik
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
- Agility
- 7200 RPM
- Posts: 1687
- Joined: 06 Jun 2009, 16:10
- Medlemsnummer: 813
- Location: Jeppedalen, Hurdal
- Status: Offline
Garasjeprosjekter...
Mine egne prosjekter blir jo litt stusselige når man en tilfeldig torsdag ramler over en sånn her garasje borti Nordkisa sånn helt pluttselig....
Saab 93, -59 modell

Pontiac -27 modell, rekke 6'er på 3 liter og 33 (ca) hester..., original norsksolgt bil, brukes til bryllupskjøring


Kun bremser (trommel) på bakhjula, bare tull å bruke dem om det regnet ifølge Tor...

Lancia 1919, 4 sylindra motor på 85 hester, 4 trinns girkasse, justerbare dempere (!!!!) og senter brems på drivakselen !!!
Førstegangssolgt i Norge, eneste gjenværende norske eksemplar. Har opp gjennom årene vært bygd om til pickup, og havna i elva i Drammen. Ble funnet i en låve her i området for 31 år siden. Restaurert og førstegangskjørt i år. Ett nydreid og dårlig herda registerdrev på veiva sørget for registerhavari etter tre turer... Den hadde 9 digre høl i blokka da han fant den, og den ble puslet sammen og sveiset igjen. Går som ei klokke. Finishen var altså helt utrolig...


Instrumentene sitter, laaaangt under dashbordet, og gasspedalen er i midten samt at pedal nr.4 til høyre er for 3-trinns starteren...


Lancia Flaminia, -68 modell, 2,8L motor på 115Hk

Stor takk til Tor Nyhus for en trivelig bilprat og omvisning en tilfeldig torsdag...
Forresten kjente han godt til Rudolf og Pelle...
men hevet ikke så mye som et øyebryn da jeg i forbifarta nevnte 3 MX'er i og rundt garasjen min... 

Saab 93, -59 modell
Pontiac -27 modell, rekke 6'er på 3 liter og 33 (ca) hester..., original norsksolgt bil, brukes til bryllupskjøring
Kun bremser (trommel) på bakhjula, bare tull å bruke dem om det regnet ifølge Tor...

Lancia 1919, 4 sylindra motor på 85 hester, 4 trinns girkasse, justerbare dempere (!!!!) og senter brems på drivakselen !!!
Førstegangssolgt i Norge, eneste gjenværende norske eksemplar. Har opp gjennom årene vært bygd om til pickup, og havna i elva i Drammen. Ble funnet i en låve her i området for 31 år siden. Restaurert og førstegangskjørt i år. Ett nydreid og dårlig herda registerdrev på veiva sørget for registerhavari etter tre turer... Den hadde 9 digre høl i blokka da han fant den, og den ble puslet sammen og sveiset igjen. Går som ei klokke. Finishen var altså helt utrolig...

Instrumentene sitter, laaaangt under dashbordet, og gasspedalen er i midten samt at pedal nr.4 til høyre er for 3-trinns starteren...
Lancia Flaminia, -68 modell, 2,8L motor på 115Hk
Stor takk til Tor Nyhus for en trivelig bilprat og omvisning en tilfeldig torsdag...
Forresten kjente han godt til Rudolf og Pelle...


Last edited by Agility on 16 Aug 2015, 10:07, edited 1 time in total.
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
- Rudolf
- 7200 RPM
- Posts: 5969
- Joined: 26 Sep 2006, 02:00
- Medlemsnummer: 627
- Location: Oslo
- Contact:
- Status: Offline
Da er motoren byttet en gang i løpet av "karrieren".Agility wrote:Den har big nose...Rudolf wrote:Har den kort nese, eller er det byttemotor ?
Erik
Tor Nyhus har mye fint og hans Lancia 1919 er utvilsomt den flotteste og mest sjeldne.
MEN Lancia Flaminia, -68 modell i aluminium er nesten til å dø av ......
Neste gang må du be Tor om å dra Flaminiaen ut av garasjen så du får en ordentlig titt (og fotografi)
Her er et bilde jeg har tatt av dama på tur i Danmark:
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
- Agility
- 7200 RPM
- Posts: 1687
- Joined: 06 Jun 2009, 16:10
- Medlemsnummer: 813
- Location: Jeppedalen, Hurdal
- Status: Offline
Re:
Ja får se om det blir en anledning til det en gang...Rudolf wrote:Da er motoren byttet en gang i løpet av "karrieren".Agility wrote:Den har big nose...Rudolf wrote:Har den kort nese, eller er det byttemotor ?
Erik
Tor Nyhus har mye fint og hans Lancia 1919 er utvilsomt den flotteste og mest sjeldne.
MEN Lancia Flaminia, -68 modell i aluminium er nesten til å dø av ......
Neste gang må du be Tor om å dra Flaminiaen ut av garasjen så du får en ordentlig titt (og fotografi)
Her er et bilde jeg har tatt av dama på tur i Danmark:
Erik

Og du har helt rett, den gule har ikke original motor i.o.m. at chassinr er 118135 og det er lavere enn da de innførte bignose (127442 iflg Mazda) i 1991
Men hele motorrommet har jo vært tømt ifbm. omlakkeringen fra smurfeblå til gul, så det begynner å falle på plass....
Gjør det jo forsåvidt litt mere vrient å vite hvor langt motoren har gått, men den virker veldig "ny og tett", enormt bra oljetrykk osv...
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
- Pelle
- 7200 RPM
- Posts: 2410
- Joined: 19 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 300
- Location: Jessheim
- Status: Offline
IL Tempo....
Som en kompis av meg ville sagt (om Flaminian):
Den er fin langtfra, men langtfra fin.
Den står for tur for totalrenovering, skulle ikke forundre meg om jeg får lov å være med å pusse på den.
Den fikk han forøvrig som betaling av en stor bilsamler i Bergen etter at Tor renoverte en Lagonda for ham.
Den er fin langtfra, men langtfra fin.
Den står for tur for totalrenovering, skulle ikke forundre meg om jeg får lov å være med å pusse på den.
Den fikk han forøvrig som betaling av en stor bilsamler i Bergen etter at Tor renoverte en Lagonda for ham.
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
x-1991 classic red
- Agility
- 7200 RPM
- Posts: 1687
- Joined: 06 Jun 2009, 16:10
- Medlemsnummer: 813
- Location: Jeppedalen, Hurdal
- Status: Offline
IL Tempo....
Tempoet er labert i garasjen, da det ikke er planlagt skilter på denne siden av vinter'n...
På den annen side er det planlagt EU-kontroll før snøen kommer så litt må man jo pusle med.
Det lille Momo rattet er for tiden byttet ut med originalt MX-5 Momo ratt, det berømte EU-rattet fra Sinsen-garasjen, komplett med dokumentasjon både på tysk og engelsk for tvilrådige tilsynsmenn...
Ganske så tøfft med den gule dekoren i Momo logoen på denna doningen (Må ta meg en nærmere prat med Rudolf om den der)...
Fant ut hvorfor dipstick oljetemperaturmåleren ikke virka, det manglet litt vitale ledninger med sånn ca 12-14 V på...
Shortshifteren er litt tynn (mangler den utbulinga som den originale girstanga har nederst, så det ble litt dårlig pass med nye pakninger.
Blir nok bytta ut med en ny...

Hjulvinklene var mildt sagt kreative da jeg henta bilen, så det var to stk gode dekk med mye mønster,
og 2 stk dekk med mye mønster bortsett fra på innsida, der var det bare korden, så et par nye Toyo T1R er ankommet...

Ganske så trivelig å skru på understell som igrunn bare er litt støvete...

Alle matter har vært ute og blitt spylt med grønnsåpe og salmiakk, alle filtmattene gikk i søpla, og nye skjært til og lagt inn.
Setene ble plukket fra hverandre, mesteparten gikk i vaskemaskin, og all skumgummi ble høytrykkspylt med grønnsåpe og salmiakk.
Alle hull lappet med stoff med lim bakpå. Funker helt fint, får se om det blir nye trekk en vakker dag...

Eksosanlegget er helsveiset i alle skjøter, så nå er det tett...

Stussen ser litt rar ut og heller nedover, så det blir nok en liten justering etter potta etterhvert...

Nytt filter og nye reimer på vannpumpe/dynamo samt kompressor, samt nye og bedre slangeklemmer på trykkslangene...

Har rydda litt i ledningsnettet, lodda de fire ledningene som var klippt inn ved CAS sensoren, og flytta hele MSD boksen inn sammen med ECU'n.
Jeg var igrunn ikke så veldig interessert i å ha en tydelig ekstramontert boks merket BOOST CONTROL liggende i motorrommet...
Fant samtidig sprekk i en bensinslange inn på trykkregulatoren, så den må byttes...

Sånn går no dagan saaaaakte men sikkert mot vinter'n....
Og i løpet av vinteren så kommer det forresten ny soft-top, samt en Dual Hoop fra Boss Frog inn her..., og selvfølgelig et eller annet i kategorien lette felger og R888 eller noe i den duren...
På den annen side er det planlagt EU-kontroll før snøen kommer så litt må man jo pusle med.
Det lille Momo rattet er for tiden byttet ut med originalt MX-5 Momo ratt, det berømte EU-rattet fra Sinsen-garasjen, komplett med dokumentasjon både på tysk og engelsk for tvilrådige tilsynsmenn...
Ganske så tøfft med den gule dekoren i Momo logoen på denna doningen (Må ta meg en nærmere prat med Rudolf om den der)...

Fant ut hvorfor dipstick oljetemperaturmåleren ikke virka, det manglet litt vitale ledninger med sånn ca 12-14 V på...
Shortshifteren er litt tynn (mangler den utbulinga som den originale girstanga har nederst, så det ble litt dårlig pass med nye pakninger.
Blir nok bytta ut med en ny...
Hjulvinklene var mildt sagt kreative da jeg henta bilen, så det var to stk gode dekk med mye mønster,
og 2 stk dekk med mye mønster bortsett fra på innsida, der var det bare korden, så et par nye Toyo T1R er ankommet...
Ganske så trivelig å skru på understell som igrunn bare er litt støvete...

Alle matter har vært ute og blitt spylt med grønnsåpe og salmiakk, alle filtmattene gikk i søpla, og nye skjært til og lagt inn.
Setene ble plukket fra hverandre, mesteparten gikk i vaskemaskin, og all skumgummi ble høytrykkspylt med grønnsåpe og salmiakk.
Alle hull lappet med stoff med lim bakpå. Funker helt fint, får se om det blir nye trekk en vakker dag...
Eksosanlegget er helsveiset i alle skjøter, så nå er det tett...
Stussen ser litt rar ut og heller nedover, så det blir nok en liten justering etter potta etterhvert...
Nytt filter og nye reimer på vannpumpe/dynamo samt kompressor, samt nye og bedre slangeklemmer på trykkslangene...
Har rydda litt i ledningsnettet, lodda de fire ledningene som var klippt inn ved CAS sensoren, og flytta hele MSD boksen inn sammen med ECU'n.
Jeg var igrunn ikke så veldig interessert i å ha en tydelig ekstramontert boks merket BOOST CONTROL liggende i motorrommet...

Fant samtidig sprekk i en bensinslange inn på trykkregulatoren, så den må byttes...
Sånn går no dagan saaaaakte men sikkert mot vinter'n....
Og i løpet av vinteren så kommer det forresten ny soft-top, samt en Dual Hoop fra Boss Frog inn her..., og selvfølgelig et eller annet i kategorien lette felger og R888 eller noe i den duren...
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
- Agility
- 7200 RPM
- Posts: 1687
- Joined: 06 Jun 2009, 16:10
- Medlemsnummer: 813
- Location: Jeppedalen, Hurdal
- Status: Offline
Re: Il Tempo...
Jepp....
Nu er det dags....
Torsdag 30.okt blir det EU kontroll med full pakke under panseret, så får vi se hva de sier til det da, og tilstand på resten av doningen etter 4 års stillstand under ei pressenning.....
Enten blir det jo muligheter til å hente ut skilt umiddelbart, og det kan jo være aktuellt siden værmeldinga sier mildt ut januar..., eller så blir det noen punkter på lista som krever litt skruing i løpet av vinteren...
Time Vill Shåvv....
Nu er det dags....
Torsdag 30.okt blir det EU kontroll med full pakke under panseret, så får vi se hva de sier til det da, og tilstand på resten av doningen etter 4 års stillstand under ei pressenning.....
Enten blir det jo muligheter til å hente ut skilt umiddelbart, og det kan jo være aktuellt siden værmeldinga sier mildt ut januar..., eller så blir det noen punkter på lista som krever litt skruing i løpet av vinteren...
Time Vill Shåvv....

-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special