Undrar hur ni som har detta gjort med spjällhus kontakten.
Har ni behövt byta till en med varierande signal?
Og vad har den för dele nr i så fall?
Det verkar som jeg trenger en sådan för og få rett information til mitt system
Piggyback unit og supercharger/turbo?
Moderator: Styremedlemmer
-
- 1000 RPM
- Posts: 139
- Joined: 31 Mar 2012, 12:32
- Medlemsnummer: 1003
- Location: Kongsberg
- Status: Offline
Piggyback unit og supercharger/turbo?
Miata -90 - JoDa
9-3T bruksbil-04
900T-85 (hemma i S)
9000T CC-93
9000T CS-97
Do, or do not. There is no try.
9-3T bruksbil-04
900T-85 (hemma i S)
9000T CC-93
9000T CS-97
Do, or do not. There is no try.
- Sunnmøring
- 2000 RPM
- Posts: 260
- Joined: 19 Nov 2013, 18:26
- Medlemsnummer: 1120
- Location: Ålesund\Eidsdal
- Status: Offline
Re: Piggyback unit og supercharger/turbo?
Du kan tilpasse eit 1,8 spjeldhus, det har variabelt signal. Eventuelt går det å tilpasse ein BMW tps til 1,6 spjeldhuset.
Syns også å huske å ha lest at 1,6l med automat kasse skal vere utstyrt med variabel tps, men dette er eg ikkje sikker på.
kva piggyback unit? Kva turbokit? Kva kompressor?
Syns også å huske å ha lest at 1,6l med automat kasse skal vere utstyrt med variabel tps, men dette er eg ikkje sikker på.
kva piggyback unit? Kva turbokit? Kva kompressor?
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
- Agility
- 7200 RPM
- Posts: 1680
- Joined: 06 Jun 2009, 16:10
- Medlemsnummer: 813
- Location: Jeppedalen, Hurdal
- Status: Offline
Re: Piggyback unit og supercharger/turbo?
Originalt spjeldhus på min med Sebring SC...
men den har også original ECU og ingenting mere...
men den har også original ECU og ingenting mere...
Last edited by Agility on 23 Jun 2015, 22:45, edited 1 time in total.
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
- Ørnbjørn
- 7200 RPM
- Posts: 2249
- Joined: 03 Nov 2010, 18:37
- Medlemsnummer: 967
- Location: Oslo
- Status: Offline
Re: Piggyback unit og supercharger/turbo?
Truls her på forumet lager adaptere til BMW-tps. Vidar har (og?) ein slik i bilen.
- vidarlavoll
- 6500 RPM
- Posts: 662
- Joined: 20 Jul 2010, 11:50
- Medlemsnummer: 886
- Location: Nærsnes, Røyken
- Status: Offline
Re: Piggyback unit og supercharger/turbo?
jupp, kjøpte bmw tps # 0-280-120-406 og fikk Truls (Teejay) til å printe en adapter bracket.Ørnbjørn wrote:Truls her på forumet lager adaptere til BMW-tps. Vidar har (og?) ein slik i bilen.
Vidar
Re: Piggyback unit og supercharger/turbo?
Hei, hvilken piggyback er det du går for? Litt informasjon om løsningen er fint for å vite om variabel TPS vil fungere