Ser etter orginal koppholder til erstattning for aksebegeret i min '93 MX-5.
Jeg har sett en i tre i en BRG Miata, men jeg er ute etter en i sort (plast).
Har prøvd å se på mx-5parts uten hell
Noen tips..?
Orginal koppholder?
Moderator: Styremedlemmer
- EarlBlack93
- 1000 RPM
- Posts: 101
- Joined: 10 Oct 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 428
- Location: Stabekk
- Status: Offline
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Re: Orginal koppholder?
De selges på ebay i ny og ne..
Sjekk denne linken
Sjekk denne linken
EarlBlack93 wrote:Ser etter orginal koppholder til erstattning for aksebegeret i min '93 MX-5.
Jeg har sett en i tre i en BRG Miata, men jeg er ute etter en i sort (plast).
Har prøvd å se på mx-5parts uten hell
Noen tips..?
Last edited by Vidar on 29 Oct 2003, 19:13, edited 1 time in total.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
-
- Moderator
- Posts: 5120
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 114
- Location: På landet, bittelitt nord for Bergen
- Contact:
- Status: Offline
IL Motorsport !
EarlBlack93 wrote:Ser etter orginal koppholder til erstattning for aksebegeret i min '93 MX-5.
Jeg har sett en i tre i en BRG Miata, men jeg er ute etter en i sort (plast).
Har prøvd å se på mx-5parts uten hell
Noen tips..?
30 Euro hos IL-Motorsport : http://www.ilmotorsport.de/
Product #: NA0-095D cupholder
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Jeg slengte min originale koppholder i sort plast ut av bilen min etter 1 uke, og den har ligget i boden de siste 3-4 årene.
Grunnen til at jeg tok den bort var at når en har høyre armen på armlenet og skal gire kommer koppholderen i veien. Det er etter min mening en merkelig plassering for koppholderen. Det er faktisk direkte vanskelig å "nå" girspaken med holderen på plass uten å ha armen i en uvanlig og ubehagelig vinkel.
Grunnen til at jeg tok den bort var at når en har høyre armen på armlenet og skal gire kommer koppholderen i veien. Det er etter min mening en merkelig plassering for koppholderen. Det er faktisk direkte vanskelig å "nå" girspaken med holderen på plass uten å ha armen i en uvanlig og ubehagelig vinkel.
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Jeg har også den orginale koppholderen i bilen min.
Skal si meg enig at kopp/flaske er i veien når man skal gire.
Men jeg bruker koppholderen selv om den gjør det vanskelig å gire. Men den er uten kopp/flaske så ofte som mulig.
Det går å ta ut askebegret og sett en kopp/flaske der.
Så vet du hvordan det blir å gire med koppholderen inkl. kopp/flaske.
Skal si meg enig at kopp/flaske er i veien når man skal gire.
Men jeg bruker koppholderen selv om den gjør det vanskelig å gire. Men den er uten kopp/flaske så ofte som mulig.
Det går å ta ut askebegret og sett en kopp/flaske der.
Så vet du hvordan det blir å gire med koppholderen inkl. kopp/flaske.
HansT wrote:Jeg slengte min originale koppholder i sort plast ut av bilen min etter 1 uke, og den har ligget i boden de siste 3-4 årene.
Grunnen til at jeg tok den bort var at når en har høyre armen på armlenet og skal gire kommer koppholderen i veien. Det er etter min mening en merkelig plassering for koppholderen. Det er faktisk direkte vanskelig å "nå" girspaken med holderen på plass uten å ha armen i en uvanlig og ubehagelig vinkel.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive