Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
På bilen min sitter det nå et billiganlegg av typen Bosal. Tror det er tilsvarende originalt anlegg. Uansett, det er noe skikkelig drit for nå etter kun 1-1/2 års bruk har det gått hull i potta. Dette er andre Bosalpotta som går i stykker. Den første gikk i oppløsning fra innsiden.
Nå vil jeg ha noe skikkelige greier uten at det koster skjorta. Gjerne med to stusser mens vi er i gang Er det noen som har noen som har noen tips på hvor jeg bør henvende meg (østlandet)
Noen som har erfaring med de som mx5parts forhandler?
IL Motorsports rustfrie anlegg
Har det selv, er kjempe fornøyd! Var ikke lange leveringstiden heller
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Jeg kjøpte og fikk montert mitt rustfrie Simons anlegg hos Svendsen eksos på Rud (Oslo V.).
Ringte om morgenen. Stakk innom på ettermiddagen og de skiftet mens jeg ventet.
Meget profft og hyggelig !
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Rudolf wrote:Jeg kjøpte og fikk montert mitt rustfrie Simons anlegg hos Svendsen eksos på Rud (Oslo V.).
Ringte om morgenen. Stakk innom på ettermiddagen og de skiftet mens jeg ventet.
Meget profft og hyggelig !
mojo-91 wrote:
Ser at du betalte oppunder 5000,- for anlegget ferdig montert.
Er det deromkring slikt koster?
Jeg ser anlegget fra mx5parts koster ca 2500 nok. inklusive frakt. Så kommer vel mva. og montering i tillegg... Hm...
Det var det jeg betalte, og jeg hadde litt dårlig tid.
(Rudolf låt litt vel sportslig).
Men da var ALT inkludert og saken ute av verden på noen timer.
I ettertid så har jeg tenkt litt på det:
Import med frakt og moms pluss frakt innen Oslo.
Pluss montering og monteringsmatriell pluss tid.
Enig i, hmmm ...
Litt greit å vite at man har en leverandør/montør man evt. kan klage til også.
(Noe som var uaktuellt for meg, "perfect fit").
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Det har jeg også (racing beat). Passa bra og ser veldig bra ut.
Jeg kjører nå kun med en lyd demper (ikke no katalysator), noe som kan bli litt mye lyd på fult gas pådrag. Tenker jeg setter den på igjen etterhvert...
Synes str. på enderøret er akkurat passe til mx-5en.
Må ha to lydempere på RB anleggget ja. jeg kjører med tre, bråka for mye med kompressor. ( erstatta katalysatoren med lyddemper)
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Da ble det til at jeg bestillte Il-motorsportanlegget med to enderør.
Bra lyd, bra pris og sinnsyk bra look!
Anlegget kom på NOK 2030 pluss frakt, mva og fortollingsgebyr ( ca 1000,-) Montering av anlegget og tilpassing av støtfangeren kom på 1312,- men det hadde jeg fint gjort selv hadde det ikke vært for at det er så ufyselig kaldt om dagen.... 3030 kroner synes jeg er en fantastisk pris for et så flott anlegg med to feite enderør og greier! (4342,- for de som ikke liker å ligge på ryggen og fryse på fingra )
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35