Mere takhøyde i MX5
Moderator: Styremedlemmer
-
- Status: Offline
eventuelt prøve mx'er med andre seter for å se om det blir bedre
dukker innom Trondheim 11-14 juli, har bestilt et annet sete som jeg håper jeg får før jeg drar fra Oslo..

dukker innom Trondheim 11-14 juli, har bestilt et annet sete som jeg håper jeg får før jeg drar fra Oslo..
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Kom nettopp tilbake etter å ha prøvesittet gliset til Steinar. Takhøyden var absolutt ingen problem (han har jo tatt ut en del av setet), men det var verre med beina ja... knærne kom i konflikt med rattet. Som han nevnte går det gjerne an å sette inn et mindre ratt, og kanskje ta ut litt stoff fra seteryggen, men jeg føler ikke at jeg kan kjøpe en bil som jeg ikke vet om jeg kan sitte (komfortabelt) i. 
Så det blir nok ingen MX-5 på meg, ser det ut til. Leit, men ikke uventet. Takk for hjelpen til Steinar og dere andre.
Skal trekke meg unna denne tråden nå, men hvis det er noen som har erfaring med noen cab'er som har større plass til beina tar jeg gjerne imot en PM. Hva med Barchetta, Saab 9.3, BMW Z3/Z4 eller noe annet? Budsjett får jeg ta etter hvert, foreløpig lurer jeg bare på hva som finnes.

Så det blir nok ingen MX-5 på meg, ser det ut til. Leit, men ikke uventet. Takk for hjelpen til Steinar og dere andre.

Skal trekke meg unna denne tråden nå, men hvis det er noen som har erfaring med noen cab'er som har større plass til beina tar jeg gjerne imot en PM. Hva med Barchetta, Saab 9.3, BMW Z3/Z4 eller noe annet? Budsjett får jeg ta etter hvert, foreløpig lurer jeg bare på hva som finnes.