StianOppistov wrote:Luksus problem ja, men hva skjer med denne donoren da, blir den solgt uten interiør billigt eller, er som de fleste vet ute etter en billig prosjekt,
Ikke noe interiør blir skrota.
Det blir byttet mellom de to bilene.
Eieren må jo ta stilling til hva han vil gjøre med bilen, men den vil bli fullt kjørbar.
Den mangler i utgangspunktet endel for å bli en komplett LE,
men jeg vil anbefale at den selges som et LE-restaureringsprosjekt.
(Hvis den skal selges)
Det viser seg jo at det er mulig å skaffe deler, selv til en så sjelden bil.
Jeg behøver vel ikke fortelle at jeg synes bilen skal settes i stand som en orginal LE.
Den vil stige raskt i verdi.
Jeg formidler gjerne kontakt hvis noen er interressert.
Det er nok MX5/Miata og ta av hvis man "bare" ønsker å bygge opp en "standard"-bil (synes jeg).
Erik
MX-5 1990,
Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005,
Chili
Fiat 2300 S Coupe,
Ghia
Vignale Samantha 1969,
Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975,
Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982,
Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE,
Leopold
X Miata 1995 R-package