Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ble vel nevnt på et annet forum at denne restriksjonen var noe BT gjorde for å være vanskelig da Amcar gutta lobbyet kraftig for å få dette unntaket for amerikanske biler. Og at de jobber videre for å bli kvitt denne også.
Men det gjelder felger også ja. Fordel å beholde Mazda senterkoppen
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Min MSM er også registrert under 1-15 regelen (unntaksregelen).
Når det gjelder vinterdekk så har det blitt tatt opp av Vegvesenet og de kom frem til at dette var greit (under tvil) Så er ganske begrensa hva du får lov til å gjøre av endringer, ja.
2004 Titanium Grey Mazdaspeed MX-5 Til salgs
1993 MX5 (Solgt)
Når ble denne unntaksreglen innført, og hvordan kan man vite om bilen er importert under den?
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Så vidt jeg har hørt skal alle biler som tas inn på §1-15 fotodokumenteres ved førstegangsgodkjenning slik at de har en referanse om det blir usikkerhet ved et senere tidspunkt. Om dette faktisk gjøres rent praktisk sett vet jeg svært lite om.
2004 Titanium Grey Mazdaspeed MX-5 Til salgs
1993 MX5 (Solgt)
Hmm - spennende da, å se om det vil bli kommentert at jeg har fått montert på "beslag", sånn at hardtop'en fra den gamle '91 kan brukes på MSM'en... DET vil vel bli vurdert som ombygging, eller? Den kunne jo leveres med hardtop, så det burde jo gå greit...
2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000)
X - 91' Red Miata
Nå skal det sies at jeg tror det er lenge før vi hører noe klaging fra vegvesenet i forhold til §1-15. Når Mazda da i tillegg kun lager vettug MX-5 i USA så er det ikke annet å gjøre enn å leve med det
2004 Titanium Grey Mazdaspeed MX-5 Til salgs
1993 MX5 (Solgt)