Erik har

Det gir vel automatisk en del cred, vil jeg tro

Moderator: Styremedlemmer
Javel ? ....._1_ wrote: ............ synes det er kult at du har begynt å bruke mx5'ene "riktig" (i mine øyne)
Meget enig, er kun bane eg ikke har kjørt, men det er mye pga det er over 40 mil til nærmeste brukanes, eg er så heldig at det er flust med små rally veier, trenger ikke kjøre gris for å ha det morro, å holde fartsgrensene kan vera skummelt nok,,Rudolf wrote:Javel ? ....._1_ wrote: ............ synes det er kult at du har begynt å bruke mx5'ene "riktig" (i mine øyne)![]()
Jeg har brukt bilen "riktig" hele tiden jeg.
Til hverdags og ferie, sommer og vinter, bykjøring, landevei og bane .......
Synes ikke noe er "riktigere" enn det andre.
Bilen egner seg ypperlig til de fleste bruksområder, så lenge man ikke ødelegger kjøreegenskapene.
Erik
nei men parkere eg mine ved siden av hverandre så er det tydeligt at eibach nesten ligger i bunn. bunner bare eg presser litt i skjermer,, bak er det hakket bedre,,Harald wrote:skal du sammenligne senk, funker ikke bilder av bil i sving, kompresjoner osv..
Takker for grei forklaring og nyttige fakta.Harald wrote: hovedproblemet på rudolf nå, blir rett og slett for mye grep i forhold til at bilen er lav og fjærene svake..
Nettopp !AJF wrote: ......om man ikke har ambisjoner om de verste rundetider, kan MX5 likefult brukes til banebil på ringen som vinterbil her i det kalde nord
Med på turen til Ringen var også Phil Dixon fra Performance 5, England.StianOppistov wrote:Fm kittet trenger ikke bli så dyrt, koni er da fremdeles av type gode dempere, og fjørene er da ikke så dyre,,