9 Hester og 15 Nm og 8000 RPM
ECU: Nå har jeg hacket en masse, og prøvd litt forskjellige kombinasjoner. Jeg har mekka en liten sokkel med switcher på, så jeg kan velge mellom opptil 4 forskjellige maps på 20 sekunder. Har kjøpt inn EEPROMs fra USA, så nå slipper jeg å plundre med UV-lamper for å slette EPROMs. De er også større, så nå kan jeg utvide til å switche mellom 16 maps på en gang, må bare lodde inn 2 switcher til før jeg får testa.
Krystallet er innringet i rødt, og de to røde mini-switchene ser dere til høyre for EPROM'en.
Det beste jeg har kommet opp med så langt ser dere her:
Ikke så ille, med bare en ny hjemmesnekra BaktusSpeed(TM) EPROM i hjernen?
8000 RPM på turtelleren!!
ENDELIG fikk jeg knekt koden, fant turtalls-sperra etter disassembling og sammenlikning med japansk og amerikansk 1.8 ECU kode...denne kosta mye jobb!
Testa med å øke sperra fra 6800 RPM til 7800 RPM, bet negler og lot det stå til. Å du milde himmel for en lyd når du nærmer deg 8000 på turtelleren og 110 på speedometeret i 2. gir! FAAAAANTASTISK hyl...tror dette kan bli vanedannende

Har gått over til 98 oktan, synes den maler penere over 7000 nå, så jeg holder meg på 98.
Neste steg:
- Tune på fuel-mappen, skal teste med feitere blanding og dra noen pass med GTech'en for å se om det er noe mere guffe å hente.
Retardere eksos-kammen med 3-6 grader. Noen som vet hvor mange grader jeg får ved å flytte remhjulet ei tann på reima?
Skifte kammer til 1990-93 typen
DIY CAI: Korte inn innsuget, hente kald luft over radiatoren på inntaks-siden, og finne på noe billig lurium for å erstatte luftmengdemåleren (har noen ideer)