Prisoverslag må være feil (Haster).
Moderator: Styremedlemmer
- Pelle
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 300
- Status: Offline
Re: Prisoverslag må være feil (Haster).
Tror det er lenge siden du fikk en bilmekaniker for 1000 i timen.
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
x-1991 classic red
- reidunn
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 871
Mcbain, det skal bli skikkelig hyggelig å se deg og bilen kanskje kjøre litt mer, og ikke bare se den fine bilen stå i gata på Frogner 
reidunn

reidunn
Miata 96 m-edition 1,8 (Starlight Blue Mica) NyPettersen
Miata 94 m-edition 1.8 (Montego Blue Mica) Pettersen
Miata 94 m-edition 1.8 (Montego Blue Mica) Pettersen
- MacBain
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 900
Har blitt alt for lite kjøring på meg(men, smiler bredt de gangene jeg får kjørt), håper det blir mer i løpet av sommerenreidunn wrote:Mcbain, det skal bli skikkelig hyggelig å se deg og bilen kanskje kjøre litt mer, og ikke bare se den fine bilen stå i gata på Frogner
reidunn

Miata 1995 1.8
- BaktusBror
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 534
Hei
Jeg hadde knekte bakfjærer bak for et par år siden, og fant ut at det ble billigere å kjøpe komplett sett med Koni coilovers til hele bilen (fjærer og dempere med senking) fra MX5parts.uk enn å kjøpe to originale bakfjærer uten dempere her i Norge. Mazdafjærene var veldig dyre.
Jeg hadde knekte bakfjærer bak for et par år siden, og fant ut at det ble billigere å kjøpe komplett sett med Koni coilovers til hele bilen (fjærer og dempere med senking) fra MX5parts.uk enn å kjøpe to originale bakfjærer uten dempere her i Norge. Mazdafjærene var veldig dyre.
- MacBain
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 900
Fikk bilen tilbake i dag så nå er alt 100% slik det skal væreBaktusBror wrote:Hei

Prisen på fjærene var 1000,- stykket, tror ikke snapdrive bruker orginale mazda fjærer, men de knekker lett så det er vel kanskje like greit.
Original fjærerene fra mx5parts koster 430,- stk. Tar du med frakt og toll så blir ikke det så mye billigere.
Miata 1995 1.8