Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei Z1000 er en kar som liker mc og bil og bor i Drammen (Gulskogen) Og har kjørt Roadracing fra 2003 til 2007 og nå kjører jeg kun gatesykkel . Jeg har kjøpt meg en MX5 1,6 1991. Den har jeg kjøpt på Geilo i sommer. Og har hvert en tur i Namsos med den i sommer.Nå står den på jobb og skal fikses litt på i vinter.Har tatt noen bilder av den som kommer etter hvert
Har tatt ut motoren og lakkert den. Må overhales med nye rådelager, veivlager og stempelfjærer også. Toppen må også ha en overhaling. Vurdere og kjøpe 1.8 og setter inn
Motorrome er nå lakkert SORT
Last edited by z1000 on 12 Jan 2012, 11:52, edited 26 times in total.
Letteste veien å legge inn bilder på, er å starte en konto på photobucket.com , og legge bildene inn der.
Da får du en Img code under hvert bilde, som du klipper og limer inn her.
Takk for det. Driver og pusser den opp nå regner med og være ferdig til påske. Har tatt ned bakstillinga og sandblåst den mye rust på den og lakkert den. Har også byttet ut alle foringene
Last edited by z1000 on 02 Jan 2012, 20:19, edited 2 times in total.
Velkommen i klubben, og gratulerer med lite skilt foran!
(Pass godt på det, jeg synes det kler bilen veldig mye bedre enn standardskiltet, men det er umulig å få tak i nå lenger (såvidt jeg vet))
Da har jeg fått mekke litt i dag også. Nå er bakstilinga klar til og bli montert. Skal bare snadblåse litt rust under bilen før montering. Har byttet bremserør til bak bremsen også i dag
Prøve lakert 4 skt felger i dag . Hvem er penest tro ?. Planen er at bilen skal bli Orange i vinter
Bilde 1
Bilde 2
Bilde 3
Bilde 4
Hvem er finest
Last edited by z1000 on 07 Jan 2012, 21:39, edited 3 times in total.