Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tusen takk til dere alle som kom til årets sommertreff Lindesnes-Stavanger. Fantastisk tur inn Lysefjorden og over heia tilbake til Sola. Uten dere ingen fest.
Takk til deg og dere som fiksa alt sammen!
Det begynner å gå opp for meg hvor mange detaljer dere hadde tenkt på. Det å bare møte opp og nyte klarer vel alle, men å arrangere det er en stor jobb. F eks det heftet med beskrivelser, kart og navnelister med tlf nr til følgebilene som vi alle fikk må det ha tatt tid å lage.
Dere hadde beregnet tider slik at vi kom frem til mat til rett tid. Men det var jo ikke bare å bestille mat heller, 100 biler skulle kunne plasseres.
Veldig koselig sted også den lille byen vi spiste fiskesuppe i. Kjempegod var den også forresten!
Hele turen var en kjempeopplevelse takket være dere, og jeg skulle gjerne tatt den i reprise!
Sent from my iPhone using Tapatalk
These users thanked the author GunnarG for the post:
Her er det bare å si seg enig med Gunnar. Strålende arrangert tur. Fantastisk morsomme veier, meget hyggelige følgebilsjåfører, god mat, og når jeg fant en grå RF i goodie bagen ble jeg bare lykkelig. Dette er en tur min bror og jeg kommer til å snakke varmt om i mange år. Tusen takk!