Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Trur jeg har sett en tråd på temaet før... men fant det ikke så jeg spør på nytt. sikkert fler som lurer..
Førersetet mitt begynner og bli lyst enkelte plasser, spes på nedre del av kanten på venstreside. Lurte på om det finnes noe som gjør det sort igjen og som bevarer skinnet?
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod
Jeg bruker turtlewax sitt produkt. Det funker og lukter godt, og skinnet blir mykt og smidig. Det eneste er at effekten dessverre ikke varer så lenge. Middelet er ganske tyntflytende, men det kreves kanskje for at det skal trenge skikkelig inn i skinnet.
er Meguires produkt tynntflytende, eller tyktflytende (slik som spenol )
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Eneste som nytter er innfarging som tidligere nevnt av I-j-b. I norge leverer også swisswax.no dette i tillegg til de i linken over. Ellers er det flere webbutikker i utlandet som leverer, husk bare at fargen bør være vannbasert. Snakker ikke av erfaring,men har lest en delom emnet. Skal kjøpe fra swissvax selv de nærmeste dagene...
edit: de øvrige produktene er for renhold og vedlikehold av skinnet og gir ikke innfarging. Dette bør selvfølgelig også gjøres...
Bruker også Turtlewax sitt produkt. Greit nok, men ikke noe å rope hurra for.
Som mange andre har jeg begynnende slitasje på det vanlige stedet, - på sidestøtten på førersiden.
Og er ute etter å arrestere dette før det går for langt.
Lurer på å male/lakke over det slitte området med lær-maling (!?). Eller behandle det med noe som kan holde det i sjakk. Er det noen som har erfaring med sånt? Eller som kan anbefale et produkt?
ATL wrote:Lurer på å male/lakke over det slitte området med lær-maling (!?). Eller behandle det med noe som kan holde det i sjakk. Er det noen som har erfaring med sånt? Eller som kan anbefale et produkt?
Billakkspesialisten på st.hans haugen blander lakk du kan bruke. Fargekode (SEM15173) Color Coat -Camel. Har ikke prøvd det på skinn ennå så usikker på holdbarhet.
93 Miata Special Edition. Brilliant Black/Tan. Garage vary.Torsen. Nb Dash/Dør.Carputer.Koni.Energy
Jeg hadde fått en skikkelig rift i setet på min BMW 120d for 2-3 år siden. Fikk dette ordnet hos en meget hyggelig kar på Alnabru. Betalte 600,- for jobben. Det ble som nytt.
Jeg skal se om jeg klarer å huske hva det heter.
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv