Husk at det er torsdag i morgen.. Den værste dagen i uka mellom oslo-drammen på ettermiddagen.. Beregn litt ekstrainglar wrote:Jeg henter Indahla på Skøyen klokka 16.00 så vi burde vel klare å være der vi også rundt den tiden.Halvor wrote:Kan noen vennligst bekrefte samling kl 16:30 på Kjellstad ?mussa wrote:Ellers kan jeg møte deg på vei inn i Drammen ved kjellstad..Jeg har fantastisk nok fri den dagen, helt utrolig..
I såfall skal jeg være der til den tiden.
MX-5 treff på Centralgaragen
Moderator: Styremedlemmer
Hilsen Knekten
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
- Status: Offline
Hmmm. Da får jeg huske gps´en i morgenknekten wrote:Husk at det er torsdag i morgen.. Den værste dagen i uka mellom oslo-drammen på ettermiddagen.. Beregn litt ekstrainglar wrote:Jeg henter Indahla på Skøyen klokka 16.00 så vi burde vel klare å være der vi også rundt den tiden.Halvor wrote: Kan noen vennligst bekrefte samling kl 16:30 på Kjellstad ?
I såfall skal jeg være der til den tiden.

Har veldig lyst å dra dit, men er usikker.knekten wrote:Sjekka nå været på yr.no. Hvis de har spådd været riktig, skal det bli opphold på ettermiddagen. Kanskje noe sol også.
Håper folk gidder å ta turen uansett, da Centralgaragen trenger vår støtte på dette her. De er faktisk de eneste som gidder å promoterer mx-5 her i landet..
Får se an været her utover dagen.
(Også er det jo en bråte bomringer mellom her og Drammen...)
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
Jeg veit. Det vil koste deg 40 kr i moss, pluss 110 i oslofjordtunnelen.Dette tur/returnope-mx5 wrote:Har veldig lyst å dra dit, men er usikker.knekten wrote:Sjekka nå været på yr.no. Hvis de har spådd været riktig, skal det bli opphold på ettermiddagen. Kanskje noe sol også.
Håper folk gidder å ta turen uansett, da Centralgaragen trenger vår støtte på dette her. De er faktisk de eneste som gidder å promoterer mx-5 her i landet..
Får se an været her utover dagen.
(Også er det jo en bråte bomringer mellom her og Drammen...)
-n
Hilsen Knekten
Generelt ang rabatt på deler,olje,vask, service,rep osv osv trur jeg. Jeg har spurt om ikke de vil lage en rabatt for oss i mx-5 klubben.. Og det virker som at Centralgaragen vil satse litt på oss..indahla wrote:Rabatt? På hva? Ikveld?knekten wrote:Vemund fortalte meg nå, at det også kommer info i kveld om rabatt til medlemer av mx-5 klubben..
Hilsen Knekten
- Banzaibaggen
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 670
Til dere som ikke er kjent i Drammen. To veier til Centralgaragen er stengt pga gravearbeid. Man MÅ kjøre via rosenkrantzgata,ned til venstre 50 meter før statoil. (stort lyskryss) Følg veien i ca 200 meter, deretter rett over rundkjøring. Ca 300 meter på høyre side ligger Centralgaragen.. Inngang mot elva..
Hilsen Knekten
- mussa
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 642
Nå klarner det opp her! 
Når man f. eks. kommer fra Oslosiden;
Ta av mot Drammen fra E18 før motorveibrua. Dere kommer da inn mot en stor rundkjøring, ta første til høyre inn i tunellen som går under byen. Ta igjen høyre i rundkjøringa under byen. Obs fotoboks like etter dere kommer ut av tunellen. Dere er nå i Rosenkranzgata, to felt. Kjør ca 1 km, ligg i venstre felt. Dere kommer da til et stort lyskryss som dere skal inn til venstre i. (Man ser Statoilstasjonen på høyre side og Shell på venstre side langs Rose`n 50 meter lenger opp) Dere kjører så langs denne veien etter å ha tatt av Rose`n over et par fartsdumper og kommer til en rundkjøring som går over brua eller rett frem. Kjør rett frem i den rundkjøringen. Dere kommer da til en smal vei langs tett bebyggelse og elva. Kjør 700 (??) meter til dere får Centralgarasjen på høyre hånd. Dere skal kjøre ned mot elva før bygget! Vipps så står det sikkert noen tonn med Mazda foran dere..
EDIT:

Når man f. eks. kommer fra Oslosiden;
Ta av mot Drammen fra E18 før motorveibrua. Dere kommer da inn mot en stor rundkjøring, ta første til høyre inn i tunellen som går under byen. Ta igjen høyre i rundkjøringa under byen. Obs fotoboks like etter dere kommer ut av tunellen. Dere er nå i Rosenkranzgata, to felt. Kjør ca 1 km, ligg i venstre felt. Dere kommer da til et stort lyskryss som dere skal inn til venstre i. (Man ser Statoilstasjonen på høyre side og Shell på venstre side langs Rose`n 50 meter lenger opp) Dere kjører så langs denne veien etter å ha tatt av Rose`n over et par fartsdumper og kommer til en rundkjøring som går over brua eller rett frem. Kjør rett frem i den rundkjøringen. Dere kommer da til en smal vei langs tett bebyggelse og elva. Kjør 700 (??) meter til dere får Centralgarasjen på høyre hånd. Dere skal kjøre ned mot elva før bygget! Vipps så står det sikkert noen tonn med Mazda foran dere..

EDIT:
Last edited by mussa on 18 Jun 2009, 14:19, edited 1 time in total.
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
2014 Mazda 6 2.2 twinturbodiesel 175hk, Optimum
2006 Suzuki XL7
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
2014 Mazda 6 2.2 twinturbodiesel 175hk, Optimum
2006 Suzuki XL7