MX-5 treff på Centralgaragen

Forum for Østlands saker

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
knekten
7200 RPM
7200 RPM
Status: Offline

Post by knekten »

Prata akkurat med Vemund på Centralgaragen.(han ringte for å høre om jeg ville prøve 2 liter'n idag). Men for å avkrefte noen rykter, så blei det ikke solgt noen bil i går..
EDIT: Til de som ikke fikk prøvd 2 liter'n i går, men som har lyst, så har Centralgaragen denne til onsdag. Da skal den tilbake til Østerås
Hilsen Knekten
Pelle
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 300

Post by Pelle »

knekten wrote:Sorry, glemte å takke Centralgaragen for et meget fint arrangement.. Håper de vil gjøre det igjen..
Hyggelig arrangement men, er vel strengt tatt CG som skal takke oss for at vi møtte frem. Det er jo ikke vi som skal selge biler.
Det var vel kun den hyggelige unge mannen med grillforkle som snakket til oss, det jeg oppfattet, men nå er det jo ikke alt jeg får med meg.
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
knekten
7200 RPM
7200 RPM

Post by knekten »

Joda, vi var mange som møtte opp.. Men det var jo strengt talt CG som hadde arrangementet. Kjøpt inn litt mat og drikke. Og sørget for biler som kunne prøves. Syns det blir litt kjepphøyt av deg å si at de bør takke oss
Hilsen Knekten
nope-mx5
7200 RPM
7200 RPM

Post by nope-mx5 »

knekten wrote:Joda, vi var mange som møtte opp.. Men det var jo strengt talt CG som hadde arrangementet. Kjøpt inn litt mat og drikke. Og sørget for biler som kunne prøves. Syns det blir litt kjepphøyt av deg å si at de bør takke oss
Tja, de gjør jo ikke slikt uten å regne med å få noe igjen.
Og nå fikk de masse fine biler dit, og trakk sikkert andre kunder som lurte på hva som skjer etc.

Synes ikke det er kjepphøyt overhodet.

Håper forsåvidt at de gjør dette igjen, så vi får blitt med vi også :)

-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
Pelle
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 300

Post by Pelle »

knekten wrote:Joda, vi var mange som møtte opp.. Men det var jo strengt talt CG som hadde arrangementet. Kjøpt inn litt mat og drikke. Og sørget for biler som kunne prøves. Syns det blir litt kjepphøyt av deg å si at de bør takke oss
Hvis du synes jeg er kjepphøy, så beklager jeg det.
Virker som du snur ting litt på hodet.
Tror ikke det hadde vært like vellykket om de hadde stått der alene.
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
Vegard
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 0

Post by Vegard »

Kjempe hyggelig treff.

En av de eldre, godt mulig en av sjefene, slo jo også ann en prat og hadde fram nybil kataloger fra 70-80-90 tallet. Snakket også endel med verksted sjefen, som hadde jobbet der siden 1984. Fortalte blandt annet om de norske kjørelysene, som blei montert på kaia i Drammen.

Ikke minst likte jeg det at det var endel eldre Mazda'er der også, tilfører mye til treffet. Kanskje få til mere på kryss av merket og ikke kun snevre inn på mx-5... :roll:

Takk
knekten
7200 RPM
7200 RPM

Post by knekten »

Pelle wrote:
Hvis du synes jeg er kjepphøy, så beklager jeg det.
Virker som du snur ting litt på hodet.
Tror ikke det hadde vært like vellykket om de hadde stått der alene.
Jeg er selvfølgelig enig i at uten noen av oss med biler, hadde det blitt et kjedelig treff for CG. Men syns alikevel vi bør takke de for at de gidder å satse litt. Mener ikke å snu ting på hodet. Uansett, Vemund sa idag at de skal prøve å få gjort det samme igjen ut på seinsommeren. Så da blir vi og flere invitert..
Hilsen Knekten
Post Reply