SS2 Runde 3 påmelding er åpnet.
Moderator: Styremedlemmer
- mussa
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 642
- Status: Offline
Blir det mye å gjøre kommer jeg nok til å sove til langt på kveld, er det stille derimot så tar jeg bilen selv jeg, kanskje ta med meg en 400 spenn og en hjelm..knekten wrote:mussa wrote:Ser ut som det blir godvær i morgen, så jeg tar meg en tur å glaner hvis ikke det blir for mye å gjøre på jobb i natt!!
Du kan godt sitte på med meg hvis du vil

Er jeg i et mellomstadie, så har jeg lagret det nye nummeret ditt..

Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
2014 Mazda 6 2.2 twinturbodiesel 175hk, Optimum
2006 Suzuki XL7
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
2014 Mazda 6 2.2 twinturbodiesel 175hk, Optimum
2006 Suzuki XL7
da har jeg og kompis skrudd bil til midt på natta så jeg kanskje får testa mxen en sving
var en feil på ventiltetning som forårsaket enormt med røyk ved start, og oljeforbruk..
siste to dager er motor demontert for å finne feilen, toppen overhalt(bytta tetninger, og et par suspekte ventiler med alt arbeid det er.. ) motor montert sammen, timet opp, alle småting sjekket, prøvekjørt og parkert klar for i morgen..
de gale har det godt...

var en feil på ventiltetning som forårsaket enormt med røyk ved start, og oljeforbruk..
siste to dager er motor demontert for å finne feilen, toppen overhalt(bytta tetninger, og et par suspekte ventiler med alt arbeid det er.. ) motor montert sammen, timet opp, alle småting sjekket, prøvekjørt og parkert klar for i morgen..
de gale har det godt...

-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
''objects in mirror appear to be slow''