Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
EarlBlack93 wrote:
Mindre shareware, freeware, trial versions etc. fordi uninstall faktisk ikke fikser alt. Etterhvert ser registry ut som en sveitserost og PC'en tilsvarende lekk.
Formatering er for meg en del av vårrengjøringen.. og gjerne jule-rengjøringen også!
det er eneste gode løsningen på slikt etter min mening...
PKD wrote:Standard holder sikkert, forrige innlegg var bare ment å være en morsom kommentar.
Grunnen til at jeg nevnte professional til å begynne med var bare at det er den jeg har og den eneste jeg kjenner til.
DEt var ikke ment som noe grinebiter innlegg, det var bare et forslag om at moderasjon i noen tilfeller er gunstig....
Og da snakker jeg av erfaring med PC. Min er så full av altmulig at det knapt snart går rundt....
Mal apropos... fant forøvrig et strålende opprydningsprogram igår: Crap Cleaner, strålende program, fjerner alle spor, rydder i registry etc.
PC'en gikk mye kjappere med en gang. 8O http://www.ccleaner.com/
Tips. hvis du ønsker å beholde coockiene dine så må du gå gjennom listen og velge de du ønsker å beholde.
PS Denne diskusjonen hører vel ikke hjemme her lenger.
'93 MX5, Brilliant Black, beige skinn, hardtop, 16' OZ Superleggera med Goodyear F1 GS D3 205/45, ABS, Brembo skiver og klosser, big brakes conversion, diff. brems, CD/MP3, Polk Audio høytalere.
EarlBlack93 wrote:
Mindre shareware, freeware, trial versions etc. fordi uninstall faktisk ikke fikser alt. Etterhvert ser registry ut som en sveitserost og PC'en tilsvarende lekk.
Formatering er for meg en del av vårrengjøringen.. og gjerne jule-rengjøringen også!
det er eneste gode løsningen på slikt etter min mening...
Jeg vurderer det på jobb pc'en nå, mne det tar meg uker å få inn all sw igjen så jeg gruer meg...
'93 MX5, Brilliant Black, beige skinn, hardtop, 16' OZ Superleggera med Goodyear F1 GS D3 205/45, ABS, Brembo skiver og klosser, big brakes conversion, diff. brems, CD/MP3, Polk Audio høytalere.
Hørt om Ghost ??
Tar ca 5 min å formatere PCn og legge inn alt programvare...
EarlBlack93 wrote:
Jeg vurderer det på jobb pc'en nå, mne det tar meg uker å få inn all sw igjen så jeg gruer meg...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vidar wrote:Hørt om Ghost ??
EarlBlack93 wrote:
Jo... men fordrer ikke det at du har et godt working image som du kan legge inn igjen?
Jo. det er jo bare å lage et image når du netopp har instalert.
'
EarlBlack93 wrote:
Vidar wrote:Hørt om Ghost ??
EarlBlack93 wrote:
Jo... men fordrer ikke det at du har et godt working image som du kan legge inn igjen?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
EspenSort92 wrote:Da er jeg godt igang med å scanne, i tilfelle flere har tenkt å gjøre det...
Vel, da hadde jeg håpet at jeg slapp...
Det er jo bare å følge med på ebay da. Er jo bare å vente til det dukker opp en instruksjonsbok i fra 1993.
Har du mx5 eller miata ?
EarlBlack93 wrote:
EspenSort92 wrote:Da er jeg godt igang med å scanne, i tilfelle flere har tenkt å gjøre det...
Vel, da hadde jeg håpet at jeg slapp...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Dette er til en 1997 modell, men hvis du venter litt. Så kommer nok rette årstallet..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Har min originale boken fra 1991 eg den fulgte med bilen min står miata 1991 på den..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Mazdafreaks wrote:Har min originale boken fra 1991 eg den fulgte med bilen min står miata 1991 på den..
Ikke værst jeg har scannet 94 sider til nå.. så jeg håper noen blir takknemlig
Veldig bra Espen, men hvor kan vi få tak i resultatet?
... hvis du ønsker å dele med oss andre da....