Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Brian hos goodwin har plokka opp ballen for en gjeng som ville importere noen sett med 14x7 rpf1 (disse er ikke i katalogen hos verken Enkei Japan eller USA)
Litt så man angrer man har så breie skjermer nu, da prisen er såpass bra! ( I STYLING i Japan selger disse for nærmere $350...)
Dette er +19mm versjonen. Begge settene blir i SØLV.
Håper noen slår til på detta. Så jeg kan kjøpe de brukt når jeg kjøper meg en 5'er til... Eller kanskje man må gå for 225/50-14, spacere og ballong look...
f. 2001 and newer cars must use the 255mm(F) and 252mm(R) brakes. The larger brakes 269.5mm(F) and 267.9mm(R) are not permitted.
At noe ikke er tillatt betyr ikke at alternativet er bra nok, bare at det er det de må forholde seg til.
På samme måte som de ikke får bruke skikkelig understell etc.
Men klart, holder sikkert for de med 115hk.
Jeg for min del er veldig fornøyd med bremsene jeg har
f. 2001 and newer cars must use the 255mm(F) and 252mm(R) brakes. The larger brakes 269.5mm(F) and 267.9mm(R) are not permitted.
At noe ikke er tillatt betyr ikke at alternativet er bra nok, bare at det er det de må forholde seg til.
På samme måte som de ikke får bruke skikkelig understell etc.
Men klart, holder sikkert for de med 115hk.
Jeg for min del er veldig fornøyd med bremsene jeg har
-n
Vi legger den her dø NU. Evt kan du få starte en ny tråd, dette er en tråd som handler om lekre, lette og lette... felger...
"SPECIAL ORDER arriving late September...and being pre-sold now. Credit card charged when order is placed. Made 54mm hubcentric for the Miata! Great for sizes such as 205/55/14 and 225/50/15. Fits 90 through 00 year Miata...will not fit 01 and later big brakes."
...antar det er skriveleif mtp. den siste dimensjonen. Skal nok være 225/50-14.