Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
det er alltid en fare for at man kjører istykker bilen på bane, autoslalom, en dum satsing på vanlig vei osv..
noen banekjøringer skjer det mye rart på andre setter sin ære i at det ikke skal være noen skader på biler, og ihvertfall ikke folk..
er man uheldig på bane og kjører i sandfella ender det som oftest med litt skade på stoltheten, litt spyling av sand osv.. sjelden det blir nevneverdig skade på bilen av å bomme litt.. på bane har man ihvertfall muligheten til å lære sine egne og bilens grenser under så trygge forhold som overhode mulig.. det er ikke no avkjøringsoner på landeveien og det virker som om mange er villige til å bedrive mye dum kjøring der og..
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Syntes ikke 600kr + 400kr for medlemskap var ille for å få kjørt på en bane som styres av en såpass stor klubb som NSK.
Kan se hvorfor du velger NSK som klubb harald å ikke mx5 klubben, ser helt klart at klubben våres har noe å jobbe med.
Skal med et ærlig sinn tilstå at dette kunne vært utrolig artig å prøve, for banekjøring er litt mere min greie.
Skal ratt se jeg melder meg inn i NSK også