Takk til alle sammen i Midt Norge, som ble med på jubileumsturen til Gaustadblikk

Dette var en kjempefin tur med mange fine naturopplevelser.....fytte katta, for noen veier..

ca 41 biler var tilstede på det meste, av mange forskjellige varianter....
etter ca 164 mil, ørene fulle av "dotter"...jeg hører faktisk ingenting på det ene øret....hehe.

Vi kjørte toppløs fra Torsdag til Søndag(bilene altså).....så værgudene var snille denne helga....første gangen jeg har brukt AC på bilen min...

Festmiddag med mange taler,premieutdelinger osv osv...
Trøndergjengen markerte seg tidlig, med å kapsle inn hytta med et digert banner, som dekket nesten hele veggen, samt et lite banner over det andre vinduet....hehe...
På Lørdag kjørte vi Autoslalom, og der stilte både Thomas,Vebjørn,Knut og Alexsander opp......
sporty gjort, og utrolig bra kjøring gutter.... ...aleksander du har en råååååååååå bil....

Oslogutta hadde laaaaang erfaring med dette,ja faktisk mange år, men til tross for det, klarte vi faktisk en 4 plass.

Vi som kjørte sølv metallic, fikk ikke lov til å være med denne gangen.....merkelig regel, ikke sant Jahn Tore?
...men greia er følgende: Takket være Thomas, så skal vi også asap(as soon as possible) begynne med autoslalom, og Thomas har allerede skaffet noen kjegler..

Så fort vi får til en "bane", vil vi starte opp.

Så litt praktisk info:
Neste møte er nå på Torsdag. 2.07.09 kl:18:30. Oppmøte på biltema.
Vi kjører en tur til bårdshaug(Orkanger), tar et lite møte....kaffe og co..nei
noe å spise, så diskuterer vi litt om "kjegleprosjektet, litt økonomi i klubben(skiltholdere), hettegensere med logo, osv osv.......
Til dere som ikke har bestilt skiltholdere med logo........Gjør det asap da...

Frank Robert