Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilder
Moderator: Styremedlemmer
- Vegard
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 0
- Status: Offline
Når jeg trenger mer JB WELD, så får jeg ta med slik "grill" haha. gasolin har mye små ting.
Venter på radiator (50mm alu), nye vann slanger til NB da de passer rett over og kun er 2 slanger og ikke delt.
I dag fikk jeg TSI'ene mine og ARC olje lokk.
Kgworks type 2b er modell navnet.

Og slik ser olje lokket ut:

Venter på radiator (50mm alu), nye vann slanger til NB da de passer rett over og kun er 2 slanger og ikke delt.
I dag fikk jeg TSI'ene mine og ARC olje lokk.
Kgworks type 2b er modell navnet.
Og slik ser olje lokket ut:

- Miatapowers
- 7200 RPM
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
kule de nye bitene. 
IRTB for f@en!!

IRTB for f@en!!
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- Miatapowers
- 7200 RPM
av og til må man vurdere, fet lyd, eller power, eg ville heller hatt fet lyd før en turbin så lager suselyd,, alle har jo turbo, kjedeligt det,nope-mx5 wrote:Bare synd itb er så tullete dyrt, og gir så lite effekt igjen for pengene....
-n
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Vegard
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 0
Takk takk! Jeg er jo medlem i klubben så jeg burde jo komme på treff, tar jo ikke mere enn en snau time å kjøre til sjøflyhavna... Hvis jeg har ny radiator til neste treff så skal jeg prøve å få tatt en tur. Akkurat nu har jeg lappa sprekken med Jb Weld, det fungerer men stoler ikke på det til no "lang" tur.AJF wrote:Digger looken på bilen din , ser meget gjennomført ut. Håper jeg får sett denne på sjøflyhavna etterhvert
Takk, men du kan jo bygge videre på den allerede kule med GV styling!StianOppistov wrote:Digger looken ja, vurdere sterkt å selge min garage vary stylet bil, og bygge opp gamle til sweet sin slik,,
Soft top ja. Sier til meg selv at NU skal jeg sette den på igjen men det har ikke skjedd enda.mussa wrote:Blir bare bedre og bedre!Hvordan går det med soft-top`n da??