Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Bilen til en kompis ble stjålet i natt. Samme adresse som min ble stjålet fra for noen måneder siden.
Spre gjerne ordet blant bilinterreserte venner.
Jeg er på ferie i det store utland, men om noen vet noe eller har sett noe kan det bringes videre til eier av bilen. Lars treffes på telefon 41-42-59-48. Jeg kan også treffes på 46-66-22-46
Helt utrolig at det skal være mulig...
Si fra om bildet ikke vises her.
Kjennemerke: ZD11825
Kjennetegn: Gule kjørelys i front - ivertfall fram til i går.
Update fra eier:
jeg kan vel si at bilen er observert i harald martinsensvei ved denne bilauksjonen/dekkservice/realcar butikken i kveld ca 20:45. Har vært å sett i området men bilen var borte da jeg kom frem, eller inne i en vaskehall gjemt unna en annen plass.
hva slags brødhuer er det som bruker bilen lenge etter de har bøffa den?? regner dem ikke å bli tatt, eller er lovene i Norge så lave at de gir f... om de blir busta?
edit; er det ikke mulig å skrive "f a e n" uten å bli sensurert på dette forumet? hehe
Last edited by Techtor on 07 Jul 2009, 23:50, edited 1 time in total.
Stjålet bil til rette.
En rød Audi uten skilter ble undersøkt i Innbygda i Trysil etter å ha stått parkert i flere dager. Takluken sto oppe, låsen i førerdøren var brutt opp ogbilen var rasert innvendig. Bilen ble meldt stjålet i Oslo 2. juli i år.