Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eg ville valgt ett nyere ratt ja, hva med ett nb ratt, vil dette passe med små mods,, ellers så ser dette meget bra ut, ble den første med denne modden du, holder på selv, men mangler enda noen småting,, tror eg må satse på å få kjøpt komplett, det eg fikk tak i var helt tomt,,
StianOppistov wrote:Eg ville valgt ett nyere ratt ja, hva med ett nb ratt, vil dette passe med små mods,, ellers så ser dette meget bra ut, ble den første med denne modden du, holder på selv, men mangler enda noen småting,, tror eg må satse på å få kjøpt komplett, det eg fikk tak i var helt tomt,,
Nb og Nc rattet skal passe rett inn.
93 Miata Special Edition. Brilliant Black/Tan. Garage vary.Torsen. Nb Dash/Dør.Carputer.Koni.Energy
Kjempe greier om de passer rett i, da vil alt se nyere ut, det så var planen med mitt swap, isteden for å kjøpe en nyere bil, så fornyer eg der eg sitter..