Hei spurte tidligere om dette, ble da anbefalt av folket og ikke kjøpe ebay sine energy foringer og heller bruke litt extra på flyin sine, men nå selger fm energy foringer, http://www.flyinmiata.com/index.php?dept=116
ble anbefalt å kjøpe fm sine pga de ikke var delt og ville vera bedre,
Hva foringer vil folket anbefalle nå, eg har rett å slett ikke peiling på dette, mitt krav er at de iallefall er like gode som originale, og vil vare en stund,,
Foringer til understell,
Moderator: Styremedlemmer
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
Foringer til understell,
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
Ja, men er ikke de standard energy suspension foringene visstnok.arildh wrote:Miataroadster selger Energy. Jeg har montert de men ikke testet enda. Monteringa var mye lettere enn de FM hadde før.
Ser ut som Bill har samarbeidet om foringer for Miataroadster.
Vurderer diff-foringene, hadde det ikke vært for at det er en møkkajobb å bytte

-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- Miatapowers
- 7200 RPM
noen så vet noe mer om dette da, eller er det bare rykter for å få flere til å kjøpe samme foringene litt dyrere,nope-mx5 wrote:Ja, men er ikke de standard energy suspension foringene visstnok.arildh wrote:Miataroadster selger Energy. Jeg har montert de men ikke testet enda. Monteringa var mye lettere enn de FM hadde før.
Ser ut som Bill har samarbeidet om foringer for Miataroadster.
Vurderer diff-foringene, hadde det ikke vært for at det er en møkkajobb å bytte
-n
slik eg har lest meg til på miata.net er at de anbefaller energy foringene før super pro så er dobbelt så dyre,
Mx-5 Nb 10TH
Mx-5 Nb 10TH
Jeg har brukt Energy foringer litt nå og har ikke noe negativt å si om de sånn kjøremessig.
Jeg syntes de ga litt mye motstand når jeg bevegde bærearmene løst før fjær/demper var satt på men tipper det har lite å si for meg. Det vil vel uansett løse seg opp litt.
For å si om disse er bedre enn SuperPro, Powerflex, whatever bør man vel sammenligne tilstanden etter et par sesonger.
Diff foringene forplanter litt støy fra diffen men ikke mye. Vanskelig å høre med alle andre mods på MSM'n.
Jeg syntes de ga litt mye motstand når jeg bevegde bærearmene løst før fjær/demper var satt på men tipper det har lite å si for meg. Det vil vel uansett løse seg opp litt.
For å si om disse er bedre enn SuperPro, Powerflex, whatever bør man vel sammenligne tilstanden etter et par sesonger.
Diff foringene forplanter litt støy fra diffen men ikke mye. Vanskelig å høre med alle andre mods på MSM'n.
- Miatapowers
- 7200 RPM
Nei eg får nok bare bestille og montere eg også da, men blir sikkert kjøpt på fm, da de hadde også nye bolter til god pris,,
link på diskusjon på miata.net,,
http://forum.miata.net/vb/showthread.ph ... y+bushings
link på diskusjon på miata.net,,
http://forum.miata.net/vb/showthread.ph ... y+bushings
Mx-5 Nb 10TH
Mx-5 Nb 10TH