Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
SKal sette på olje temp måler på bilen (1990 1,6 miata) og lurer på om noen vet om adapteren fra biltema passer, eller om andre steder som selger dette.
Jeg har brukt, og bruker, vann/oljetempsensoren fra biltema. Ingenting å utsette på den. Har faktisk byttet fra andre fabrikater og satt på Biltema da det har vært problemer med de som har fulgt med i pakka.
inglar wrote:Jeg har brukt, og bruker, vann/oljetempsensoren fra biltema. Ingenting å utsette på den. Har faktisk byttet fra andre fabrikater og satt på Biltema da det har vært problemer med de som har fulgt med i pakka.
Bare slik at jeg er på rett kurs. Hvilket adapter er det snakk om? Har du et varenummer?
Hvis du er i tvil kan du ta med et nytt oljefilter til Biltema og be om å få testet ut filteret på adapteret. Passer filteret på og tetningslisten på adapteret er samme dim som på filteret så skal det passe.