Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
knekten wrote:Jeg regner med at du har anmeldt disse forhold ? Ståltråd i dørlåsen og byggskum i eksosen er nok ikke tilfeldig hæreverk fra noen fjortiser..
Snakket med politiet igår.
Skal opp imorgen og anmelde det.
Blir jo garantert henlagt, men da er det iallefall notert, om det skulle skje noe mer.
I området rundt der jeg bor er det en del kutting av dekk og sånt, men da er det hele gata, ikke EN bil. Så det høres definitivt rart ut ja. Blir så forbanna av sånt, er ikke en voldelig person, men hadde jeg ferska noen på noe sånt så hadde det vanka juling enten jeg fikk juling tilbake eller ei
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Jeg hadde garantert satt et diskret webkamera i vinduet, funnet ut hvem det var, og enkelt og greit holdt gjøken under oppsikt og satt politiet på personen når du til slutt ferska'n !!! (selvfølgelig uten å nevne kameraet til noen da...)
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special