http://forum.sportsvogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=2302
Påmelding ved å sende PM "944 aass" på forum.sportsvogn.no
Jeg har meldt meg på men tvilomt om det blir alt for mye kjøring på lørdag. Må få i et fornuftig sete samt få luket bort boost problemer.
Arild
PCN SS2 @ Gardemoen
Moderator: Styremedlemmer
Well, måtte jobbe mesteparten av llørdag + deler av natta.
Når jeg endelig skulle dra på søndag så jeg at det rant vann under bilen igjen og en fokkings stud fra manifoil til turbo var brukket. 2 studs hadde på forunderlig vis mistet skivene sine så i praksis var turbo holdt på av en stud... Makan til drit.
Ikke kjøp studs og muttere på ATPTurbo med andre ord.
Dro en liten tur med RatX5en for å titte på søndag. Da var det 10 Porscher der og man kunne i praksis kjøre så mye man ville. En Carrera GT og flere GT3 med både R og S.
Noen flere som var innom i løpet av dagen ?
Når jeg endelig skulle dra på søndag så jeg at det rant vann under bilen igjen og en fokkings stud fra manifoil til turbo var brukket. 2 studs hadde på forunderlig vis mistet skivene sine så i praksis var turbo holdt på av en stud... Makan til drit.
Ikke kjøp studs og muttere på ATPTurbo med andre ord.
Dro en liten tur med RatX5en for å titte på søndag. Da var det 10 Porscher der og man kunne i praksis kjøre så mye man ville. En Carrera GT og flere GT3 med både R og S.
Noen flere som var innom i løpet av dagen ?
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
- Status: Offline
jeg og madammen var der en tur på Søndag.
fortsatt en del bobler der, pluss en Vantage og en 308(?) som sto til pynt.
Marius (996 GT2) kjørte en 1.13.XX runde og Nitelite (MSM) 1.15.48. som jeg fikk med meg.
dem fikk igjennom to biler på tørt føre før det bøtta ned. en 944 Turbo gjorde en 1.04.XX runde.
egentlig imponert over at dem faktisk kjørt SS2 store deler av dagen, og ikke "Porsche" løypa som dem pleier.
skulle gjerne hatt fingra i det utrstyret dem bruker i klubben der.
TAG Heur, og LED board med tider for publikum.
DET hadde vært no for klubben her det!! koster jo bare rundt en 100k..
fortsatt en del bobler der, pluss en Vantage og en 308(?) som sto til pynt.
Marius (996 GT2) kjørte en 1.13.XX runde og Nitelite (MSM) 1.15.48. som jeg fikk med meg.
dem fikk igjennom to biler på tørt føre før det bøtta ned. en 944 Turbo gjorde en 1.04.XX runde.
egentlig imponert over at dem faktisk kjørt SS2 store deler av dagen, og ikke "Porsche" løypa som dem pleier.
skulle gjerne hatt fingra i det utrstyret dem bruker i klubben der.
TAG Heur, og LED board med tider for publikum.
DET hadde vært no for klubben her det!! koster jo bare rundt en 100k..

| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
Når jeg var der i 11-12 tiden kjørte de en egen løype. Ganske lik ss1 men uten svingen. På den måten får de kjørt utrolig mye da den ene starter når den andre kommer i mål.
Den 944 var ganske preppa. Oppgradert IC, turbo, dyser, modda WG, piggyback. Div understell, ribba, Rdekk. Han hadde målt over 400 med Gtec. Kanskje litt optimistisk med 550cc dyser på 2.5 l men...
Den 944 var ganske preppa. Oppgradert IC, turbo, dyser, modda WG, piggyback. Div understell, ribba, Rdekk. Han hadde målt over 400 med Gtec. Kanskje litt optimistisk med 550cc dyser på 2.5 l men...