Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Skal handle meg ny softtopp til bilen.
I den anledning lurte jeg på hvilken jeg skal velge?
Med eller uten glidelås.
Skal handle en med rainrail da jeg tror min er ganske så ferdig...
Men er usikker på om jeg vil velge med eller uten glidelås.
Er det noen forskjeller når jeg skal legge ned/ ta opp taket på de med glidelås kontra uten?
Noen andre "forskjeller" som man bør ta med i betraktningen?
Eg valgte non zip, da eg hatet det extra arbeidet det var å legge ned ruten, eg valgte også med glass, da eg hatet eg ikke såg ut det falma plastruten, eg valgte også uten varmetråder, da eg ikke pleier å se ut bakruten, har sidespeil til å rygge etter, men det dugger ikke slik at det ville vert nødvendigt alikevel, men nå er da dette ikke så lett å svare på for andre, noen liker jo muligheten til kun å ta ut bakruten, som da feks soltak følelse,,
Oki, synes ikke den soltakfølelsen er så viktig jeg... Og er det mindre arbeid og ta av taket uten glidelås, så blir jeg vel og velge det jeg også .
Den som står på er med glidelås, og der er låset revna litt .... Smal sak, men irriterende lell...
De toppene på e-bay. Hva er forskjellen på de og de f.eks fra moss? Ifølge ebay, så er de jo av samme materiale - kvalitet osv... Hvorfor dobbel så billig? Tror jeg blir og velge fra moss lell, for og være sikker på kvaliteten, men
Predator wrote:Oki, synes ikke den soltakfølelsen er så viktig jeg... Og er det mindre arbeid og ta av taket uten glidelås, så blir jeg vel og velge det jeg også .
Den som står på er med glidelås, og der er låset revna litt .... Smal sak, men irriterende lell...
De toppene på e-bay. Hva er forskjellen på de og de f.eks fra moss? Ifølge ebay, så er de jo av samme materiale - kvalitet osv... Hvorfor dobbel så billig? Tror jeg blir og velge fra moss lell, for og være sikker på kvaliteten, men
Har du sjekket cabrioworld.com er der eg kjøper mine, og tror at 90 prosent av klubben faktisk kjøper der,
Oki, sjekket prisen. Og den kom på 539 usd. inkl rainrail og non zipper. Hos cabrioworld.com. MEN, på ebay for samme toppen, ligger på 259 usd... Hva er forskjellen?
Predator wrote:Oki, sjekket prisen. Og den kom på 539 usd. inkl rainrail og non zipper. Hos cabrioworld.com. MEN, på ebay for samme toppen, ligger på 259 usd... Hva er forskjellen?
china copi, eg vet rett å slett ikke, eg vurderte selv ebay sin, men fant ut eg ville ikke risikere ny neste år,,
Takker for link, og har sendt han mail...
Fortsatt usikker da... Men tror jeg glemmer e-bay, da jeg er avhengig av litt hjelp, ssom neppe stiller opp 2 år på rad