Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilder
Moderator: Styremedlemmer
- Vegard
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 0
- Status: Offline
Heisann, og takk. Og velkommen!KristianG wrote:Som jeg har sagt tidligere, meget pen bil! Du har ikke vurdert en liten vinge i sort på bagasjelokket? (Altså, ikke fast and the furious-vinge, men en liten en som ligger helt inntil)

Vinge/ducktail har jeg vurdert og det er mange pene å få tak i, men for øyeblikket er det endel andre ting jeg har lyst til før det blir det.
Nu har meg å knekten vært på en liten kjøretur så kommer noen NA vs NC bilder etterhvert som jeg får ut finger'n

- Vegard
- 7200 RPM
Bilen har passert 222 222km nu.

Fikk KGworks start panel i posten her om dagen kjøpt brukt av en hyggelig amerikaner i England. Har hele 1 din boksen med et ampermeter, men kommer kun til å bruke delen med start brytern'e...
Er en plug under ratt stammen, som jeg tenkte jeg klipper litt lengre ned, setter inn plug på hver ende og lager en plug på KGworks panelet så jeg enkelt kan bytte om. Må fortsatt ha nøkkel, bare finne ut av hvilke som er hvilke...
Slik ser det ut;

Snart kommer det 2 hyper rev og et road&ster til i posten, enda mere inspirasjon! For de som er uvitende, så skal jeg slenge inn et par bilder i en tråd.
Fikk KGworks start panel i posten her om dagen kjøpt brukt av en hyggelig amerikaner i England. Har hele 1 din boksen med et ampermeter, men kommer kun til å bruke delen med start brytern'e...
Er en plug under ratt stammen, som jeg tenkte jeg klipper litt lengre ned, setter inn plug på hver ende og lager en plug på KGworks panelet så jeg enkelt kan bytte om. Må fortsatt ha nøkkel, bare finne ut av hvilke som er hvilke...
Slik ser det ut;
Snart kommer det 2 hyper rev og et road&ster til i posten, enda mere inspirasjon! For de som er uvitende, så skal jeg slenge inn et par bilder i en tråd.
- AJF
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 282
Gratulerer med 222222, bilen din er vel litt over 122222 foran min
Etter å ha sett bilen til Vegard på sjøflyhavna i går må jeg bare si, dødsrå look, skjermbreddere og dekk som fyller de helt ut - rått! Ble virkelig inspirert til å få tak i bredere felger til min bil etterhvert.
Men må si jeg synes bilen er tøffere med hardtop en uten, gir liksom mer helhetlig look..

Etter å ha sett bilen til Vegard på sjøflyhavna i går må jeg bare si, dødsrå look, skjermbreddere og dekk som fyller de helt ut - rått! Ble virkelig inspirert til å få tak i bredere felger til min bil etterhvert.
Men må si jeg synes bilen er tøffere med hardtop en uten, gir liksom mer helhetlig look..
- Vegard
- 7200 RPM
Ja kult med hardtop men trengte penger mere enn jeg trengte hardtoppen, hardtopp kan jeg alltids kjøpe igjen seinere.AJF wrote:Gratulerer med 222222, bilen din er vel litt over 122222 foran min![]()
Og takk

Har kjørt ei stund nå uten sway bar foran (knekt endlink) og fikk idag de her:
Satt på de foran i dag og søren så digg det var å ha swaybar igjen...

Setter på de bak i morra...
Closeup:
Slenger med et par bilder fra en annen tråd...
- Agility
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 813
Det va ånkli ræææcerbil det
Med den bredden hadde ikke dobbeltgarasjen min vært stor nok til to biler lengre....

Med den bredden hadde ikke dobbeltgarasjen min vært stor nok til to biler lengre....

-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
- Vegard
- 7200 RPM
Re:
TakkAgility wrote:Det va ånkli ræææcerbil det![]()
Med den bredden hadde ikke dobbeltgarasjen min vært stor nok til to biler lengre....![]()

I dag har jeg eid bilen i 2 år. Dagen ligner egentlig mye på dagen for 2 år siden, med lett snøfall, bilen ligner ikke mye på hva den engang var.
Nu står den i garasjen å blir vel stående der ut vinter'n. Skal hvertfall ta vannpumpe og regreim i vinter. Har "planer" om mer, men får se hva som skjer.
Et par bilder fra bilens 2 år hos meg...
Tegning av Pelle.
Låner dette av Rudolf jeg, liker godt hvordan bilen ser ut i dette. Stående i kø foran autoslalom løypa.
broom -Mussa
litt for mye broooom -Hauk
Det blei litt flere enn et par, men men.
- 2re
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 704
Re: Vegard - 1991 Classic red - div. framgang og masse bilder
For mye gode bilder å ta av! 

2RE
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
- Vegard
- 7200 RPM
Da har jeg startet å plukke fra hverandre litt etter litt. Har tatt ut radiator og styre snekka + tilbehør og div annet. Stryre snekka er blitt "depowere" ala FM sålangt, skal også få sveiset input shaften, mer info om dette her: viewtopic.php?f=4&t=12156Nu står den i garasjen å blir vel stående der ut vinter'n. Skal hvertfall ta vannpumpe og regreim i vinter. Har "planer" om mer, men får se hva som skjer.
Selve rack'en var ikke særlig pen, så gikk med endel tid på å få den fri for overflate rust og lakkert den.
Før...
Etter!
Lagd en plass for start panelet. Om det blir en fin liten klokke eller hva det blir der Eunos emblemet er veit jeg ikke enda.
Ser bra ut, stå på!
-A-
-A-
If you want to go faster, you will have to add lightness. - C.Chapman
Any car which holds together for a whole race is too heavy.- C.Chapman
Any car which holds together for a whole race is too heavy.- C.Chapman