Billig smart spylerdyse oppgradering
Moderator: Styremedlemmer
Jeg burde nesten kreve kommisjon fra Ullern bil jeg nå dacaLitri wrote:Da har jeg vært på Ullern bil og bestilt et sett til min bil.
Kommer på fredag.
Dette er en ting jeg har irritert meg noe helt j****g over på mxen.
Skal bli godt og få fikset det!

-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
Ikke at det blir så j****g mye siden de koster 50,- stk da mennope-mx5 wrote:Jeg burde nesten kreve kommisjon fra Ullern bil jeg nå dacaLitri wrote:Da har jeg vært på Ullern bil og bestilt et sett til min bil.
Kommer på fredag.
Dette er en ting jeg har irritert meg noe helt j****g over på mxen.
Skal bli godt og få fikset det!
-n

Men alle monner drar

1999 10th Anniversary 3162/7500
Skal på Ullern bil i mårra tenker jeg, takk for bumpen ^^nope-mx5 wrote:Noen flere som har prøvd dette?
Jeg er foreløpig veldig fornøyd
-n
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
Kan sjekke stock hos Ullern, og så gir jeg tilbakemelding på forumet. Har de en del, så kan jeg sikkert fikse til andre som trenger.EspenAndré wrote:Jeg var innom 2 stk forhandlere i Bergen igår..
ikke på lager... aldri tatt inn, aldri solgt![]()
ble til at jeg utsatte, blir vel å bestille en dag..
Er ikke store omveien for folk som bor i byen, så skal være fort gjort for oss å fikse det. Det blir vel dog litt porto-tillegg på prisen, noe du sannsynligvis slipper om Mazda bestiller dem til deg..
Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
Er snakk om maks 2-3 dager ventetid og, fra Mazda bestiller fra Belgia, til forhandleren har det 
Ring og sjekk om de har på lager, få de til å bestille om ikke, og de ringer når de får det inn.
Gjør det på omtrent alt nå jeg, av slitedeler og småting.
Null problem å vente 2 dager
-n

Ring og sjekk om de har på lager, få de til å bestille om ikke, og de ringer når de får det inn.
Gjør det på omtrent alt nå jeg, av slitedeler og småting.
Null problem å vente 2 dager

-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
-
- Moderator
Jeg var innom Tirsdag, og om jeg bestilte da, ville det være inne tidligstFredag etter 12... hos begge,nope-mx5 wrote: Null problem å vente 2 dager
-n
skulle bare bestilit, men ble litt oppgitt, for de gidder jo såvidt å komme til skranken, så man står der og venter i noen minutter mens de tilsynelatende sitter og gjør null og niks
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Litt som å gå på biltilsynet med andre ord?EspenAndré wrote:Jeg var innom Tirsdag, og om jeg bestilte da, ville det være inne tidligstFredag etter 12... hos begge,nope-mx5 wrote: Null problem å vente 2 dager
-n
skulle bare bestilit, men ble litt oppgitt, for de gidder jo såvidt å komme til skranken, så man står der og venter i noen minutter mens de tilsynelatende sitter og gjør null og niks

Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
Jeg kjøpte disse for en stund siden og er strålende fornøyd. Mine gamle spylere var helt katastrofe. Trodde egentlig det var pumpa men nå fungerer det helt utmerket!nope-mx5 wrote:Noen flere som har prøvd dette?
Jeg er foreløpig veldig fornøyd
-n
Løp og kjøp!!!
Medlemsnr: 736
'96 mod NA BRG 1,6
BRG Hardtop, Tan skinninteriør, Monoratt
'96 mod NA BRG 1,6
BRG Hardtop, Tan skinninteriør, Monoratt
- Miatapowers
- 7200 RPM
Burde ha tipset www.mx5parts.com om disse, og kanskje fått dem på lager der, og kanskje til en litt bedre pris,, ikke at dem var så dyre da, men hater å måtte ta kontakt med mazda foretning i norge, føler det er stress, først kjøre, så modta dårlig servise, så ringer dem og man må hente dem, lettere å sitte etter jobb og trykke kjøp nå,, 

2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
-
- Moderator
- Vegard
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 0
Glad jeg har en hyggelig mazda foretning nærme meg. 15min til der turbohansen jobber. CentralgaragenStianOppistov wrote:Burde ha tipset www.mx5parts.com om disse, og kanskje fått dem på lager der, og kanskje til en litt bedre pris,, ikke at dem var så dyre da, men hater å måtte ta kontakt med mazda foretning i norge, føler det er stress, først kjøre, så modta dårlig servise, så ringer dem og man må hente dem, lettere å sitte etter jobb og trykke kjøp nå,,