Dette er en av de mest 8O trådene jeg har sett i noe fora siden fettoter tråden på kjernen.no. Men for all del, har ikke ledd så mye på lenge. Det kan jo bli morsomt å møte flere av dere når jeg flytter sørover til høsten.

Moderator: Styremedlemmer
kanskje du kan ta kontakt med en Per Christian Thaulow ang. Mx5. Hvis det er noen som har peil på Mx5 i tr.heim så er det han. Jeg har nå kjøpt to av han og kommer til å kjøpe mere bil av han med tiden som kommer.Rockfordman wrote: Er for tiden på utkikk etter mx5 som jeg har drømt om å eie siden jeg var 13 år.
*mail er sendt*m1chael wrote:kanskje du kan ta kontakt med en Per Christian Thaulow ang. Mx5. Hvis det er noen som har peil på Mx5 i tr.heim så er det han. Jeg har nå kjøpt to av han og kommer til å kjøpe mere bil av han med tiden som kommer.Rockfordman wrote: Er for tiden på utkikk etter mx5 som jeg har drømt om å eie siden jeg var 13 år.
Se hjemmesiden hans for info og slikt: www.need4speed.no
Tror nok han kan hjelpe deg med din første Mx5. Jeg kjøpte min første for 80.000 med hardtop, BRG, skinn, el.vindu og 129000km og servicehefte. 8x alufelger m.m...1991 mod. Kanonbil til kanon pris
ta ev. og ring han på 41120678. tok meg tre uker så hadde jeg bil etter å ha vært i kontakt med han. Fant bil med en gang. Og siden du ikke har kjørt opp enda er nok mulighetene store for at han skal finne en billig bil til deg. Og prisene på Mx5 i Sveits er lave på denne tiden av året
"den viperstyla mx5'en som står som reservert er da min siste erobring"