Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Var på vei ned Okstadbakken i 130 og passerte en fin rød NA. Tuta og hilste men ingen reaksjon...
Den fulgte meg ned til osloveien, fikk tatt en fin titt i speilet på rødt lys.
Litt eldre herremann men hvit/grått hår og skjegg, frontskiltet hang litt på halv 8.. noen her?
Prøvde igjen og hilse men nope.... Trur Trøndere er ekstremt treig og føler seg dum når noe de ikke kjenner hilser?
(er nesten som jeg ikke gidder og prøve lengere.... hehe)
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod
Treige trøndere hilser nå tilbake når jeg blir hilsa på jeg..samma om jeg kjenner dem eller ikke
Gjett hilken bil jeg så i dag da..... den grønne NA`en. Tror du han hilsa da..Neeei..ikke snakk om.
Sto nesten i setet, hang på hornet, men ingen reaksjon
-Roger
Medlem nr. 722
X-Fiat Uno 60
X-Ford Siera 20L
X-Ford Eskort Si
X-Golf Gti 8v
X-vw Corado VR6
X-98-MX5 NB 1,8 sort
Roger&Kari wrote:Treige trøndere hilser nå tilbake når jeg blir hilsa på jeg..samma om jeg kjenner dem eller ikke
Gjett hilken bil jeg så i dag da..... den grønne NA`en. Tror du han hilsa da..Neeei..ikke snakk om.
Sto nesten i setet, hang på hornet, men ingen reaksjon
-Roger
Hey du traff den du også ja jeg kommer til og fortsette og hilse på alle mx5, så får de bare lure på om jeg er gal
MX5 NB GTR 1,8 - 99mod
Mazda 6 stv. 2009, mod
x- Mx5 NB HERO 1,8 sport 03mod
x- Golf III 1,8 96 mod
x- Mazda 323F 1,8 90 mod
x- Datsun Cherry 1,2 79 mod