Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Usansynlig digg å ha. Når det var som varmest i sommer var det faktisk ganske behagelig å dra på taket og kjøre på ac´n. hilsen en som slutte rå funke når gradestokken rusler over 25 grader.
Du kjører kabriolet, og tar PÅ taket når det blir varmt ute?
Flere som ser ironien i DET?
Er slike ting så irritere meg når eg er i syden også, ville så gjerne hatt bilen min der nede, da kunne eg endelig kost meg skikkeligt,, må innrømme eg får noen tanker når eg møter cabriolet med taket på, spesielt på pene dager, eller gjerne overskyet vær,, er en bmw i distriktet her, er kun noen få dager i året dem tøffer seg over bilen og tar taket av, og da er dem meget coole,, eg slenger det av uansett eg,, noen få ganger eg må ta det på igjen da det faktisk regnet for mye,,
AC funker overaskende bra selv med taket av. Jeg savner det mye når det er riktig fint vær ute. Jeg har et nesten komplett brukt anlegg liggende og det kommer til å bli montert når jeg pusser opp en av bilene.
Du kjører kabriolet, og tar PÅ taket når det blir varmt ute?
Flere som ser ironien i DET?
Nei
inglar pleier å få en skjennepreken eller klask i bakhuet når han kommer med taket oppe, syns det er en skam! Man må gjøre cabsesongen så lang som mulig her i landet, og det minste man kan gjøre er da å kjøre med taket nede når det først ER varmt! tror vi må sette ACn din ut av spill når den står ubevokta i verkstedet i vinter hehe
Jeg kører hele året, og syntes at det er dejligt at man kan få noget kold luft ned til fødderne når det rigtigt er varmt.
Rent sikkerhedsmæssigt så er det da fint at man på en vinterdag med regn kommer ind i kabinen, tænder for A/C og 4-5 sekunder efter er al dug væk fra ruderne