Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Clutchen min begynte å slure idag så lurer på om noen har en anbefaling på ny clutch.
Lader for tiden 0.5bar så skulle vel gjerne hatt en som biter litt mer enn originalt. Så at dem hadde en del forskjellig på mx5parts, men er usikker på hvem av de jeg trenger
Jeg kjøpte bare en sinter lamell fra dalhems i sverige og kjører med resten orginalt. Har holdt bra det med 1,2 i ladetrykk. Alle som har prøvd den blir overasket over hvor lett den er å bruke.
Banzaibaggen wrote:Jeg kjøpte bare en sinter lamell fra dalhems i sverige og kjører med resten orginalt. Har holdt bra det med 1,2 i ladetrykk. Alle som har prøvd den blir overasket over hvor lett den er å bruke.
Hva var prisen på det da? Hørtes ut som det billigste alternativet. har de en nettside man kan bestille fra?
Husker ikke prisen lenger men du må lete litt her http://62.181.75.60/Default.aspx eller vente til jeg får tid til å gå igjennom mailene mine så skal du få alt av meg .
Glemte å si at dette er til 1,6L så om du har 1,8L må du kjøpe en større lamell. Du har ikke skrivd hvilken bil du har i signaturen så jeg bare anntok at du har en 1,6L.