greddy kit - bruksanvisningen var på japansk... hjelp
Moderator: Styremedlemmer
greddy kit - bruksanvisningen var på japansk... hjelp
hei hei nå har jeg kjøpt meg greddy kit, men den ....... bruksanvisningen var på japansk eller noe hehe forstod ikke mye. Fant en bruksanvisning på faq greiene, men tror jeg har en annen verson... jeg har en sort strøm boks hva er dette? (den som lurer motoren til og tro at det er kalt??) hvordan montere denne? Kanskje noen har en kopi av sin bruksanvisnig og sende meg??
-
- Status: Offline
Jeg skulle til å foreslå dette forumet men det ser ut som om du var klar over det
:
http://roadster-chat.net/ubb/ultimatebb ... 7;t=001021
Jeg fikk også mitt kit (HKS) med japansk beskrivelse.
Fikk en bekjent til å oversette.
Et godt tips er å laste ned FM sin instalasjonsmanual da det står mye generell info og tips her som gjelder for turbokit generelt.

http://roadster-chat.net/ubb/ultimatebb ... 7;t=001021
Jeg fikk også mitt kit (HKS) med japansk beskrivelse.
Fikk en bekjent til å oversette.
Et godt tips er å laste ned FM sin instalasjonsmanual da det står mye generell info og tips her som gjelder for turbokit generelt.
Kontakt Reidar på Import-Tuning. Mitt kit var også på Japansk. Jeg sendte en klage til han, og fikk en instruksjon på engelsk, i hvertfall på el-skjema (den svarte boksen).
Alle ledningene, unntatt den blå, skal inn i hjernen på bilen som finnes under teppet ved føttene til passasjeren. Den blå skal kobles inn på vanntemp.-sensoren bak motorblokka, den som sitter mellom blokka og torpedoveggen.
Lykke til!
Alle ledningene, unntatt den blå, skal inn i hjernen på bilen som finnes under teppet ved føttene til passasjeren. Den blå skal kobles inn på vanntemp.-sensoren bak motorblokka, den som sitter mellom blokka og torpedoveggen.
Lykke til!

-Remi-
X-1992 Mx5 Turbo
2014 Toyota Auris Touring Sports Hybrid Executive
2004 Toyota Avensis st.v.
X-1992 Mx5 Turbo (2001-2004)
X-1992 Mx5 Turbo
2014 Toyota Auris Touring Sports Hybrid Executive
2004 Toyota Avensis st.v.
X-1992 Mx5 Turbo (2001-2004)