Meget ny i landet, utfra NF 37xxx
Strøken! Sett utenfor Tollboden på Langbryggene i Skien sentrum i dag like etter to på formiddagen..
Sølv NA
Moderator: Styremedlemmer
-
- 2000 RPM
- Status: Offline
Re: Sølv NA
Det var nok meg det ja - er ikke så ofte innom her. Det er en 1994 1.8 hentet i Tyskland i påsken og med kun 63000 kjørte km. Er i gang med et lite prosjekt. (stillbare Koni, Panasport felger og Jackson Racing grenrør er nå på - mer kommer!)
Tonning wrote:Meget ny i landet, utfra NF 37xxx
Strøken! Sett utenfor Tollboden på Langbryggene i Skien sentrum i dag like etter to på formiddagen..
-
- 2000 RPM
NA 1.8 sølv
Heisan,
går du nederst på profilen min og klikker på www så ser du bilder av både denne og mitt forrige prosjekt (sort NA 1.6 med kompressor). Bildene på side 4, 5 og 6 viser bilen med hittil modifikasjoner.
går du nederst på profilen min og klikker på www så ser du bilder av både denne og mitt forrige prosjekt (sort NA 1.6 med kompressor). Bildene på side 4, 5 og 6 viser bilen med hittil modifikasjoner.
uggla wrote:Jøss. Trudde ikke det ble laget 1.8 NA i sølv jeg.
Men det er en dritstilig farge som det dessverre er altfor få av.
Får vi noen bilder a?
-
- 2000 RPM
Silverstone NA 1.8
Solgte hus og kjøpte leilighet for halvannet år siden - det eneste jeg savner er garasjen! Bor i Porsgrunn men har en kamerat med profft hjemmeverksted som hjelper meg med prosjektene. Jeg planlegger og "designer" og så monterer vi i hans verksted.
Tonning wrote:Hvor i byen holder du til? Eget verksted, eller skrur hjemme i garasjen?