Mørk NA i Fredrikstad 4/8/09
Moderator: Styremedlemmer
-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 852
- Status: Offline
Mørk NA i Fredrikstad 4/8/09
Spotta en mørk NA i rundkjøringa ved senteret i Fredrikstad ca 1930 igår kveld, jeg prøvde å hilse, men ingen respons... Noen her?
<3 Garasje <3
Men er rimelig darri at jeg er ferdig 19 på jobb, så ble småkjølig før jeg kom meg i bilen. Nå er den parkert, og oppvasken står for tur
Men er rimelig darri at jeg er ferdig 19 på jobb, så ble småkjølig før jeg kom meg i bilen. Nå er den parkert, og oppvasken står for tur

Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
-
- 1000 RPM
- Medlemsnummer: 752
- Status: Offline
Mulig det var faren min! Han mente sikkert ikke noe vondt med det, men var dypt konsentrert om trafikken og kjøring i den lille uvante bilen mens jeg var på ferie
ellers så føler jeg stor fornøyelse og hilser så pent jeg kan hver gang jeg ser en annen mx, også når jeg er til fots, sykkel eller sitter i en annen bil
spotta forøvrig en brg na med tan kallesje i frexta idag, samt en montego blue na som forsvant fra trafikkstasjon på hafslund før jeg fikk sukk for meg!
(travelt opptatt med å montere nye skilter, etter å ha slurva med klipsinga og mista gamle skiltet foran da jeg flytta det et hakk ned med til min o store glede og fortvilelse)

ellers så føler jeg stor fornøyelse og hilser så pent jeg kan hver gang jeg ser en annen mx, også når jeg er til fots, sykkel eller sitter i en annen bil

spotta forøvrig en brg na med tan kallesje i frexta idag, samt en montego blue na som forsvant fra trafikkstasjon på hafslund før jeg fikk sukk for meg!
(travelt opptatt med å montere nye skilter, etter å ha slurva med klipsinga og mista gamle skiltet foran da jeg flytta det et hakk ned med til min o store glede og fortvilelse)
99 MX5
95 Toyota Previa
X 91BRG MX5
95 Toyota Previa
X 91BRG MX5