Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Å fytti h*******! Juling skulle dem hatt, tenk å ødelegge en i utgangspunktet fin bil.
Dem har tydelig lagt sin sjel i å få bilen (hvor er den enn har blitt av under alt det der) til å se strøken ut.
Ser ut som noen har drømt om en Viper med kjøreegenskaper, god ide i teorien, men jeg er mer tvilende angående den praktiske utførelsen.
B1ackBoX wrote:Å fytti h*******! Juling skulle dem hatt, tenk å ødelegge en i utgangspunktet fin bil.
Dem har tydelig lagt sin sjel i å få bilen (hvor er den enn har blitt av under alt det der) til å se strøken ut.
Ser ut som noen har drømt om en Viper med kjøreegenskaper, god ide i teorien, men jeg er mer tvilende angående den praktiske utførelsen.
Nå tror eg faktisk viper har bedre kjøreegenskaper enn en original mx-5..