Det har vært lov tidligere hvertfall. Blir det forbudt, kan jeg enten selge bilen, eller legge hjelmen på hylla for godtnope-mx5 wrote:Jeg har sendt mail og spurt om det er lov å kjøre takløst.
-n

Moderator: Styremedlemmer
Det har vært lov tidligere hvertfall. Blir det forbudt, kan jeg enten selge bilen, eller legge hjelmen på hylla for godtnope-mx5 wrote:Jeg har sendt mail og spurt om det er lov å kjøre takløst.
-n
Eksosen passer skikkelig, er bare å legge seg under å titte,, enten flytte hele påtta på gummi festene, eller montere enderøret helt inn på dempern, ellers så er det rake røret litt skjevt montert,Kremgutt wrote:100 spenn som ikke-medlem i 200SX-klubben.
Så jeg vil tro det er verdt det.
Hadde eksosen passa skikkelig, så hadde jeg sikkert stilt ut min
Nei har noen turer i året at eg og fruen handler litt harry gods, da velger vi å ligge på sarpsborg hotell i grålum,, der kan man faktisk kose seg og bade osv, og med en ett år gammel baby så kan vi kose vårs enda litt mer,,,,, Denne gangen så var det litt tilfeldig med tidspungt, siden eg skal levere noen felger, så fremskyndte vi handletur, og tilfeldigvis så ser eg at det er japansk treff, så det må eg prøve å få med meg,,nope-mx5 wrote:Er det du skal hit til sarpsborg og gjøre da?StianOppistov wrote:Hva er prisen for tilskuer da, skal jo til sarpsborg i helgen, og klarer sikkert å få med familen på ett lite treff,,,
Artig at det kommer folk hit og
-n