Forslag til Iphone programmer..
Moderator: Styremedlemmer
Forslag til Iphone programmer..
Jeg veit det er flere med Iphone her inne, så jeg trenger noen forslag til bra,kule,morsome eller nyttige Apps..
Som egne forslag kan jeg foreslå: Facebook, Shazam,Norsk radio,Yr,Trafikanten og police scanner..
Som egne forslag kan jeg foreslå: Facebook, Shazam,Norsk radio,Yr,Trafikanten og police scanner..
Hilsen Knekten
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
- Miatapowers
- 7200 RPM
Lastet også ned navigon bil gps, ble først meget skuffet da eg havnet hele tiden på jordet, og den brukte sykt lang tid å finne tilbake signalet,, prøvde først å bøye og få iphone nærmere ruta med bilholdern ifra kina til 100kr, men like dårlig, men så tok eg å testet å ta av ladern med fm sender, da kom alt seg, funket plutselig suverent igjen,, tok seg inn på ett par sekunder og virket bra i både tuneller og utenfor,,
så er det noen så vet en løsning på gps og fm sender så gi beskjed, er jo en ting eg likte så godt med iphone var denne fm sendern,, alltid musikk med seg i bilen,, og ikke minst få høre gps beskjedene via stereo,,,
så er det noen så vet en løsning på gps og fm sender så gi beskjed, er jo en ting eg likte så godt med iphone var denne fm sendern,, alltid musikk med seg i bilen,, og ikke minst få høre gps beskjedene via stereo,,,
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
Kjøp deg ny cd-spiller: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736StianOppistov wrote:Lastet også ned navigon bil gps, ble først meget skuffet da eg havnet hele tiden på jordet, og den brukte sykt lang tid å finne tilbake signalet,, prøvde først å bøye og få iphone nærmere ruta med bilholdern ifra kina til 100kr, men like dårlig, men så tok eg å testet å ta av ladern med fm sender, da kom alt seg, funket plutselig suverent igjen,, tok seg inn på ett par sekunder og virket bra i både tuneller og utenfor,,
Mazda MX5 NA 1.6 Turbo
- Miatapowers
- 7200 RPM
Kjøpe og kjøpe, er jo blakk,,tenacius wrote:Kjøp deg ny cd-spiller: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736StianOppistov wrote:Lastet også ned navigon bil gps, ble først meget skuffet da eg havnet hele tiden på jordet, og den brukte sykt lang tid å finne tilbake signalet,, prøvde først å bøye og få iphone nærmere ruta med bilholdern ifra kina til 100kr, men like dårlig, men så tok eg å testet å ta av ladern med fm sender, da kom alt seg, funket plutselig suverent igjen,, tok seg inn på ett par sekunder og virket bra i både tuneller og utenfor,,

Mx-5 Nb 10TH
Mx-5 Nb 10TH
- Miatapowers
- 7200 RPM
Hehe tror eg legger ifra meg tlf når eg skal på fest neste gang, så slipper eg å drive å delete dagen etterpå,, men har allerede fullt opp en side med crap da,,knekten wrote:Som vanlig etter en helg med mye alkoholinntakHar jeg "full" iphone når jeg våkner..
Mye som virka som en god ide der å da..
Men noe "bra" har det jo blitt..
AKdeluxe, get mms, valutakalkulator, Ibeer, Emoji,Decibel osv osv.. Mye er faktisk moro å bruke på fest da..

Mx-5 Nb 10TH
Mx-5 Nb 10TH
- Miatapowers
- 7200 RPM
Ja kjenner til det, har en arb kolega så sier alt eg må ha, han laster alt så er free, men eg fant fort ut at det var mye tull,, så eg er mer varsom,,knekten wrote:Jeg er på god vei til å fylle opp side nr 4 da..Vi er tre venner som alle fikk samtidig, så vi "fyrer" hverandre opp da vettu..
men hva er bra program av disse 4 sidene da,, eg har mye tull som google earth, flashlight, tetris, carpenter, flick fishing, ebuddy, camera flash så faktisk hjalp litt,,

Mx-5 Nb 10TH
Mx-5 Nb 10TH
Hvor mye som er BRA, veit jeg ikke..
Men det er mye moro der da..
Beatbox og sånne musikkprogrammer kan være artige..Som tidtrøyte mens jeg har noen min fri i kjøringa, syns jeg PAPER TOS og KABAL er grei.. Det enkle er ofte det beste.. GILDE KOKEBOK når man er helt tom for middagstips..VG for Iphone

Hilsen Knekten