Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ventilløfterne liker bedre syntetisk kontra mineral er min erfaring, men er sikkert ikke nødvendigt,, og prisen er jo igrunn den samme, ville kanskje valgt den samme som sist eg,,
ante ikke hva min hadde gått på før, men nå kjører jeg kun Agip 10w-60.. funker fjell på HLA'er
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Det er det jeg ikke vet, vet ikke hvilken olje det er på bilen nå. Kan prøve å høre med forrige eier evt. Men mineralolje er kanskje veien å gå på biler som har gått langt?
-1998 BRG Mazda MX-5 NB 1.6 110 hk
x 1992 BRG Mazda MX-5 NA 1.6 116 hk.
min har passert 200.000km den, virker som en glad motor ved hvert oljeskift ikke merka no spon etter at jeg bytta, og olja virker fortsatt som om den smører bra
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson