Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
AJF wrote:Mulig jeg stiller i klasse 2, men har endel andre saker på tapet også, så vet ikke sikker før midt i neste uke.
Er også avhengig av nye dekk om jeg skal kjøre
Da må jeg dessverre melde pass, skal trene på å kjøre fort på sykkel på søndag (siste langtur før birken) så må prioritere de hjemme på lørdag. Har akkurat forhandlet meg 5 dager "fri" i februar for å reise til St. Anton, så da vill jeg ikke pushe det mer med å forelså at jeg i tillegg til sykkel søndag skulle holde på med bil aktiviteter hele lørdag
Satser på å stille i neste NCL runde, med nye dekk
Føler jeg burde funnet dette ut selv, men når begynner morroa søndag, og hvordan finner jeg fram? (stiller som tilskuer)
Brett
'63 1/2 Ford Falcon Futura Hardtop V8 Sprint - Rose Beige
'91 Lotus Esprit SE - Calypso Red
'99 1,8 NB 10AE - Sapphire Blue Mica, Hard Dog Roll Bar, MP62, IC, FCM Coilovers, NBFL brakes.
'18 Mitsubishi Outlander PHEV - Svart
'16 ND 2,0 / 160 Rød
Celia*, drHolm og jeg skal oppover en tur i morgen og se på vi også. Jeg er hos Heege og Martin halv elleve. Kan plukke opp folk på Shell Skedsmokorset. Det er to stasjoner på hver side av motorveien. Vi er der 10.45
Celia*, drHolm og jeg skal oppover en tur i morgen og se på vi også. Jeg er hos Heege og Martin halv elleve. Kan plukke opp folk på Shell Skedsmokorset. Det er to stasjoner på hver side av motorveien. Vi er der 10.45
Dukker nok opp en tur i morgen jeg også.
Men jeg kommer nok oppover litt senere.
Du skal vel ikke en tur til flateby først vel Kim?
Dukker nok opp en tur i morgen jeg også.
Men jeg kommer nok oppover litt senere.
Du skal vel ikke en tur til flateby først vel Kim?
Var der ute en rask tur nå, men fant den ikke. Må nok lete litt mer og sjekke Toyotaen som Martin låner for øyeblikket.
Da har vi fått resultatene fra oss som stilte for TSW.
Kim: 1.06.66, drag: 6.68
Tusle: 1.07.69, drag: 7.00 (lånt inn for dagen, har ikke fått hele oversikten og om han kjørte for oss eller noen andre)
Martin: 1.08.19, drag: 7.06 (drHolm)
Øyvind: 1.08.47, drag: 7.44 (turbolag)
Per: 1.12.24, drag: 6.56 (Pelle)
Hege: 1.13.44, drag: 7.22 (Celia*)
Klasse 1 og 2 ble slått sammen på lørdagen for å få tre komplette lag.
Komplett liste for dag 1 kommer så snart det er lagt ut på Impreza eller Honda forumet.