Hei Folkens
Jeg ser på en 2005 special edition med tre-verk
Derimot ser jeg at den har vesentlig mindre tre-verk enn den jeg hadde før (2001 SE).
Vet dere om det er mulig å legge til like mye tre som på 2001 utgaven?
Noen som har vært igjennom det?
Hva med å kitte opp radioen? Er det vanskelig?
De aller fleste jeg ser til salgs har den originale radioen der....
Takk for tips på disse to emnene.
Rasmus
Mer tre i mx5en
Moderator: Styremedlemmer
Problemet med å kitte opp med mer tre er at disse kit'ene skjelden inneholder en eneste sakflis av tre, men bare en haug med plast. Og for å være HELT ærlig, ser ikke plastikktrærne noe særlig ut.
Tre er tre, og plast er plast. Alt som bare er look-a-like er ikke noe særlig. Det må være ekte for at det skal være noe å samle på. Alu-look er ikke like ille som tre-look, men man kjenner det når man tar på det, og det er ikke bra. Klistremerke-tre er dog det verste.
Om du pimper den med ekte treverk, skal jeg ikke klage. Så lenge det er gjennomført. Da må du også ha masse crom og greier. Erik (Rudolf) er vel ekspert på det området.
Tre er tre, og plast er plast. Alt som bare er look-a-like er ikke noe særlig. Det må være ekte for at det skal være noe å samle på. Alu-look er ikke like ille som tre-look, men man kjenner det når man tar på det, og det er ikke bra. Klistremerke-tre er dog det verste.
Om du pimper den med ekte treverk, skal jeg ikke klage. Så lenge det er gjennomført. Da må du også ha masse crom og greier. Erik (Rudolf) er vel ekspert på det området.
Bil #1: Seat Leon4 20VT
Selges: Smart ForTwo Passion
Solgt: 10th Anniversary Edition (#2690)
Selges: Smart ForTwo Passion
Solgt: 10th Anniversary Edition (#2690)
Helst båt - men først bil....
nei - det kan ikke være klistre-på tre; det er jeg enig. Måtte isåfall være hvis det var mulig å fjerne noe av plastikken rundt stereoen og erstatte den med tre-interiør. Det er jo slik 2001 versjonen var, så jeg tnekte det kanskje ikke var altfor vanskelig....
Er ikke verdens-mester på kitting, så om det ikke er gjort før, så skal ikke jeg være den første....
Men absolutt keen på å høre fra noen hvis de har erfaringer
nei - det kan ikke være klistre-på tre; det er jeg enig. Måtte isåfall være hvis det var mulig å fjerne noe av plastikken rundt stereoen og erstatte den med tre-interiør. Det er jo slik 2001 versjonen var, så jeg tnekte det kanskje ikke var altfor vanskelig....
Er ikke verdens-mester på kitting, så om det ikke er gjort før, så skal ikke jeg være den første....
Men absolutt keen på å høre fra noen hvis de har erfaringer
-
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 718
- Status: Offline
Her er arbeid for en som har nok fritid... få tak i en fin tørr stokk og begynn med treskjæring 

Rød Mx5 NA 1990mod, 1,6L 115Hk -shortnose|LPTHeadlights|Spax|Magnekåre|MSpeed Brakes|VLSD|Polyforringer|MSPNP|LC1|StainlessSteelDualTipExhaust|
[rip]1990-Vectra 2.0L
[x]1990-Sierra 2.0L
[x]1991-Civic 1,3L
[rip]1989-Accord 2.0L
[rip]1990-Vectra 2.0L
[x]1990-Sierra 2.0L
[x]1991-Civic 1,3L
[rip]1989-Accord 2.0L