Hei!
Bilen min kvitrer når jeg skrur på lyset (forbruker).
Dette kan spesiellt høres når bilen har stått litt og er kald.
Jeg mistenker at det skyldes noe dynamo-greier....kan det være dynamoreima, eller er det noe lager i dynamoen som er gåent???
Hislen Daniel
Bilen kvitrer!
Moderator: Styremedlemmer
Bilen kvitrer!
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
men,,,
Hei!
Den reima tror jeg ble skiftet på storservice for 1 år siden, og jeg har ikke kjørt mange km siden det..... men det kan jo være at mekanikeren strammet den for hardt slik at den kvitrer pga at reima er for stram, , eller er det usannsynelig??
Den reima tror jeg ble skiftet på storservice for 1 år siden, og jeg har ikke kjørt mange km siden det..... men det kan jo være at mekanikeren strammet den for hardt slik at den kvitrer pga at reima er for stram, , eller er det usannsynelig??
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Status: Offline
Det har vel litt i si hvor lang den er også, har også hørt at den skal vera ca 1-2 cm som en tommefinger regel.. det er det eg pleier å se på når eg bytter strammer, fungerer heilt greit det.. 

1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
- Status: Offline