Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg er relativt ny mx-5 eier. Skulle gjerne blitt kjent med noen som liker å skru og som kan vise og lære meg enkle operasjoner på bilen. Bor i Stavanger. Send gjerne pm.
Ett godt tips er da å komme til Torsdagsturen vi har nå den 10. der vil du sansynligvis treffe en del biler/eiere samtidig som du får en kjekk kjøretur en eller annen plass i distriktet Utenom det er det sikkert mulig å kunne treffe folk utenom dette også selvfølgelig Nå skriver du ikke hvilken type bil du har? men siden det er spørsmål rundt bremser kalesje osv. gjetter jeg det er en NA (89-96 mod) bil du har?
Må prøve å få slengt meg med på en torsdagstur hvis det passer! Har en NA 1992, ja.. Er på utkikk etter en Hardtop, hvis du vet om noe, så bare gi lyd!
Du er ikke den første som popper jomfrua i garasjen på en MX5, og ikke blir du den siste heller. Har nettopp starta selv, og det er utrolig kult å skru på Pusen i stedet for å få andre til å gjøre det.
Man får et mye mer personlig forhold til bilen når man bruker timer på å få ting slik man vil ha det, og opplever blodslitet som skal til for å komme dit.
(Etter mine første 3 timer på rygg under Pusen for å få flytta eksosen 2 cm har jeg fått et elsk/hat-forhold til både henne og effektanlegg )
Angående å komme i kontakt med andre eiere, så er forumet fantastisk. Medlemmene er entusiastisk og særdeles behjelpelig med både sine egne erfaringer og generelle tips og vink. Det virker som ingen spørsmål er for dumme, og selv om de har hørt dem mange gang før så får du et skikkelig svar.
Velkommen!
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Jeg kan selvfølgelig bare uttale meg om Oslo-treffene, men jeg tror det er rimelig likt over hele fjøla.
Treffene er en fantastisk mulighet til å utveksle erfaringer, få gode råd og titte på hva andre har gjort for å få tips til å gjøre ting med din egen lille baby.
I tillegg møter du menneskene bak forumpostene, og entusiasmen er til å ta og føle på.
Anbefales på det sterkeste
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Jeg skal prøve å få det med meg i dag.. hvis jeg finner fram! Er tilflytter til Stavanger så er ikke så veldig godt kjent i Sandens-området.
Hvor går kjøreturen?