Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kremt, la ut bilder i egen tråd likt som du.. Har bedt om å få de flytta hit..
Edit, gjør det selv:
Flott vær og flotte biler i dag. Tok også en kjøretur rundt i eikerbygda for å reklamere litt for de fine veiene (Og gode eplene).
Siemens som vanlig kledd i skjorte, shorts og "barbeint", om det er kaldt, veeeel, ikke så veldig?? Neeeida, det er jo brennvarmt ute!
Og anngående temaet 7000rpm, bråslipping av clutsj. Ja det spinner, og med en lett fot på bremsen blir det blårøyk.. Lukta svidd gummi helt hjem inni bilen..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Siste gang jeg havner på dritfylla kvelden før det er klubbtreff. Skikkelig surt å ikke være med på kjøreturen
Skal ta igjen for det tapte neste gang. Fikk i hvert fall lagt igjen en smultring på naboplassen før jeg stakk, så det er et lite minne om meg igjen i Krokstadelva
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Kremgutt wrote:Siste gang jeg havner på dritfylla kvelden før det er klubbtreff. Skikkelig surt å ikke være med på kjøreturen
Skal ta igjen for det tapte neste gang. Fikk i hvert fall lagt igjen en smultring på naboplassen før jeg stakk, så det er et lite minne om meg igjen i Krokstadelva
Ikke nevneverdig vanskelig å få med seg det minne du la igjen, du ble både sett og hørt godt..
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
mussa wrote:
Siemens som vanlig kledd i skjorte, shorts og "barbeint", om det er kaldt, veeeel, ikke så veldig?? Neeeida, det er jo brennvarmt ute!
Og anngående temaet 7000rpm, bråslipping av clutsj. Ja det spinner, og med en lett fot på bremsen blir det blårøyk.. Lukta svidd gummi helt hjem inni bilen..
Hehehe, lo godt av bildet ditt av siemens
Esso-bildet der man bare så fronten var ganske tøft.
Kul burnings du tok også, får teste litt selv...
X 1995 Miata popular equipment package
X 1993 Miata C-Pack
X 1994 Miata C-pack
j****g kule bilder Mussa!likte de bildene fra bensinstasjonen godt! den første pumpa var forøvrig tom, fikk fyllt litt under en liter før jeg måtte bytte:P
Takk for en hyggelig tur
Bilder fra meg kommer i morra eller tirsdag, må komme meg hjem først!
Hvis du pm`r meg din mail kan jeg sende de i fullstørrelse, så kan du legge de i "cv`n" din... Hehe.. Tror kanskje de ikke er så mye større dog da det var "litt" zoom(zoom)
Edit: Takk mr. Kolbotn!
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
fy flate for et bilde sjefs bra bilder, håper varmen holder seg frem til jul så jeg kan gå med shorts frem til da eller så får mussa bare lage litt varme til meg helt utrolig den mannen der
siemens wrote:fy flate for et bilde sjefs bra bilder, håper varmen holder seg frem til jul så jeg kan gå med shorts frem til da eller så får mussa bare lage litt varme til meg helt utrolig den mannen der
Briller å greier
Har et sånnt gratis bilderedigeringsprogram med slike ekslusive godbiter av neser, briller osv..
Kan jo ha stillongs og shorts da, da ser du jo bare sporty ut... "Ja, jeg kom rett fra fotballtrening.. :p"
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Kremgutt wrote:Siste gang jeg havner på dritfylla kvelden før det er klubbtreff. Skikkelig surt å ikke være med på kjøreturen
Ikke nevneverdig vanskelig å få med seg det minne du la igjen, du ble både sett og hørt godt..
Mission accomplished. Kjørte egentlig feil når jeg kom over motorveien, har jo aldri vært der før. Så bare så jeg parkeringa og klarte ikke å dy meg
Morten filma det, så jeg er spent på å se bilen in action..
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro